بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

۲۶ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

بررسی ابزار گوگل وبمستر تولز

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۴ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

گوگل وبمستر تولز یکی از ابزار های گوگل برای مدیران سایت میباشد، به وسیله گوگل وبمستر، شما میتوانید اطلاعات مهمی درباره سایت خودتون کسب کنید، در این مقاله از آسان سئو گوگل وبمستر تولز را برای شما توضیح می دهیم.

گوگل وبمستر

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

اپل آیدی و گیفت کارت آیتونز Apple ID

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۸ ق.ظ | Dr bahar | ۲ نظر

قبل از همه ی اینها شما باید قادر باشید تا یک اپل آیدی برای خود بسازید. بخش featured: در این بخش از اپ استور می توانید با جدیدترین اپ ها و برنامه ها و بازی ها و یا محبوب ترین ها آشنا شوید. همچنین می توانید اپل آیدی خود را با گیفت کارت آیتونز شارژ کنید .با این قسمت میتوانید اکانت را میتوانید شارژ کنید: قسمت redeem . در ادامه این مقاله از سایت آسان سئو به ادامه‌ی بررسی تنظیمات اپل آیدی خواهیم پرداخت.

اپل آیدی

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

خرید بک لینک از سایت‌های خوب و قوی با قیمت ارزان

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۶ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

این روزها خرید بک لینک یکی از روش های سریع رشد کلمات در نتایج جستجوی گوگل محسوب می شود و از نظر سئو سایت در بین وب مستران و سئوکار ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خرید بک لینک در مجموعه سایت های آسان سئو به دو حالت صورت می پذیرد. روش اول درج مستقیم کلمه لینک دار در کل صفحات سایتها به صورت بک لینک مستقیم (Backlink) و روش دوم درج بک لینک در متن رپورتاژ آگهی که با خرید رپورتاژ صورت می پذیرد. در حالت خرید بک لینک کافی است کلمه مورد نظر خود همراه با آدرس وب سایت یا صفحه مورد نظر را برای ما ارسال نمائید تا با توجه به سایت انتخابی شما، لینک صفحه شما به صورت مستقیم یا بکلینک فالو (follow) درج شود. در روش خرید رپورتاژ آگهی، بک لینک مورد نظر تنها در صفحه ی مربوط به رپرتاژ آگهی شما درج می گردد. البته لازم به ذکر است که شما می توانید در متن رپورتاژ آگهی خود حداکثر سه کلمه مهم خود را به صورت بک لینک مستقیم درج نمائید.

خرید بک لینک

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

روش‌هایی مفید جهت بهبود سرعت ایندکس سایت

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۲ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

ایندکس سایت و سرعت Index وابسته به نکاتی است که اگر آن ها را رعایت نکنید، گوگل نیز در این صورت سایت شما را بی اهمیت تصور می کند. برای اینکه بدانید چه کارهایی باید انجام دهید تا خزنده های گوگل به، به روز رسانی شدن سایتتان اهمیت دهد ادامه مطالب را مطالعه کنید.

ایندکس سایت

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

بررسی دقیق و کامل انواع بازاریابی محتوا

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۵ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

اگر شما کسی هستید که نام بازاریابی محتوا را شنیده و متوجه معجزه آسا بودن تولید محتوا شده است ولی هنوز در رابطه با این موضوع چیزی نشنیده، به شما تبریک می گویم این مقاله برای شماست. بازاریابی محتوا نوعی تکنیک بازاریابی است که به تولید و توزیع یک محتوای ارزشمند وابسته است تا در این جهت، به دست آوردن مخاطب منجر شود. البته این هدف باید تا جایی ادامه پیدا کند که محتوا بتواند مخاطب را به یک مشتری سود آور تبدیل کند. علاوه بر اطلاعاتی که در مورد انواع بازاریابی محتوا به دست می آورید،‌ حتما مقاله دیگر ما در رابطه با اشتباهات بازاریابی محتوا را مطالعه کنید تا بتوانید به درک درستی از بازاریابی محتوا دست پیدا کنید. بازاریابی محتوا انواع مختلفی دارد که بازاریابی در هر حوزه متفاوت است و تنها می تواند یک حوزه را پوشش دهد. من قصد دارم در این مقاله مقدمه ای از انواع بازاریابی محتوا را برایتان شرح دهم تا به کمک آن بتوانید تمام فرصت های اطراف خود را ببینید. شما به زودی 50 ایده بازاریابی محتوای مختلف خواهید داشت که به کمک آن می توانید بهترین مطالب را تولید کنید. در این قسمت 5 راه کاری که در انواع بازاریابی محتوا نقش بسزایی دارند را شرح می دهیم:

انواع بازاریابی محتوا

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

ارزیابی تمام زوایای بیماری آگرانولوسیتوز

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۳ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

آگرانولوسیتوز یک بیماری جدی بوده و زمانی اتفاق می‌افتد که بدن قادر به تولید میزان کافی گرانولوسیت‌ها (نوعی گلبول‌های سفید خون) نباشد. گلبول‌های سفید خون بخش مهمی از سیستم ایمنی بدن به شمار می‌روند، بنابراین فرد مبتلا به بیماری آگرانولوسیتوز در معرض خطر شدید عفونت قرار داشته که می‌تواند کشنده نیز باشد. گرانولوسیت‌ها با نام نوتروفیل یا گلبول‌های سفید نیز شناخته می‌شوند و بخش مهمی از سیستم ایمنی بدن را تشکیل می‌دهند زیرا حاوی آنزیم‌هایی هستند که باکتری‌ها و دیگر پاتوژن‌های بیگانه را از بین می‌برند. بدون حضور این گلبول‌های سفید خون، بدن قادر به مبارزه با پاتوژن‌های خطرناک و بیگانه نخواهد بود.

بیماری آگرانولوسیتوز

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

مشکلات بینایی در بارداری شامل تاری دید

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

حالت تهوع، کمر درد، ورم مچ پا و ... از جمله نشانه‌هایی هستند که بانوان در دوران بارداری خود با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اما تعداد معدودی از بانوان باردار نیز با انواعی از اختلالات بینایی مواجه می‌شوند. تغییرات هورمونی ممکن است ثاثیراتی نیز بر بینایی چشم‌های بانوان باردار نیز داشته باشد، اما در اکثر مواقع، مشکلات جدی نیستند و پس از یک یا دو ماه از زایمان از میان می‌روند. مشکلات و اختلالات بینایی در دوران بارداری عبارتند از: خشک و حساس شدن چشم‌ها، انحراف دید یا تاری، کم شدن موقت قدرت بینایی.

مشکلات بارداری

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

بررسی کامل آریتمی یا ضربان نامنظم قلب

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۴ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

آریتمی به معنای ضربان نامنظم قلب بوده بدین صورت که ممکن است قلب خیلی تند و یا خیلی کند بزند. آریتمی زمانی رخ می‌دهد که سیگنال‌های الکتریکی به قلب که متناسب با ضربان قلب هستند، به درستی کار نکنند. بسیاری از آریتمی‌های قلبی بی‌ضرر هستند، اما زمانی که ضربان قلب به طور خاصی غیرطبیعی بوده و یا قلب ضعیف و آسیب دیده باشد، می‌تواند علائم جدی و حتی کشنده‌ای را برای فرد به همراه داشته باشد.

آریتمی

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

انتقادات مشتریان و این که آن ها در نظر سنجی سایت و شبکه های اجتماعی شرکت کنند از همه نظر برای ما سود آور خواهد بود. این کار برای سایت باعث می شود موتورهای جستجو بیشتر به سایت ما اهمیت دهند و در شبکه های اجتماعی هم باعث خواهند شد که دنبال کنندگان بیشتری نسبت به قبل دریافت کنیم. به جز این ها نظرتان مشتریان می تواند به ما کمک کند که زودتر به اهداف خود برسیم. ما زمانی که یک کسب و کار را راه اندازی می کنیم با هدف خدمت به مردم بابت خدماتی که انجام می دهیم سود دریافت می کنیم؛ حال هر چه قدر خدمات ما به خواسته مردم بیشتر باشد سود ما و تعداد مشتریان ما بیشتر خواهد شد. در نتیجه برای این کار نیازمند دانستن نظرتان مشتریانمان هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن فعالیت خود را مانند شرکت های بزرگ و حرفه ای اداره کنیم.

انتقادات مشتریان

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

6 دلیل مهم محبوبیت شبکه های اجتماعی

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۴ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

افزایش محبوبیت شبکه های اجتماعی با توجه به محبوبیت این شبکه ها در بین مردم امری ضروری است در نتیجه باید بدانیم انجام دادن چه کارهایی باعث خواهد شد که مردم بیشتر ما را دوست داشته باشند. شبکه های اجتماعی امکانات و مزایای زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند مانند کمک به آنها برای برقراری ارتباط با افراد جدید، به اشتراک گذاشتن نظرات خود با افراد مورد علاقه شان و برقراری ارتباط با دوستان قدیمی و همکاران خود.

محبوبیت شبکه های اجتماعی

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب