بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

شب زفاف به اولین رابطه جنسی میان دختر و پسر اشاره داشته که در طی آن دختر پرده بکارت خود را از دست می‌دهد. انجام این کار بیشتر مواقع با درد و خونریزی همراه است. اکثر دختران در شب عروسی اضطراب و دلهره داشته و از داشتن اولین رابطه جنسی با همسر خود می‌ترسند. علت این ترس می‌تواند به درد، خونریزی و یا شرم و خجالت دختر مربوط باشد. با آموزش پاره کردن پرده بکارت همراه ما باشید. قبل از خواندن ادامه‌ی مقاله به شما توصیه می‌کنیم ویدیوی ذیل را که حاوی اطلاعات مهمی می‌باشد را مشاهده بفرمایید.

آموزش پاره کردن پرده بکارت

پرده بکارت بخش خارجی اندام جنسی زن بوده و در اغلب مواقع دقیقا در ورودی دهانه آن قرار دارد. پرده بکارت در حقیقت بافت یا غشای نازکی بوده که ورودی مهبل زن را می‌پوشاند و در برخی افراد در ورودی دهانه واژن و در برخی دیگر جایگاه آن عمیق‌تر است. در صورتی که پرده بکارت در همان ابتدای ناحیه تناسلی باشد، به راحتی قابل رویت است، اما اگر در عمق باشد، مشاهده آن به طور معمول امکان پذیر نیست. به گزارش مجله پزشکی آسان طب برای پاره کردن پرده بکارت، آرامش داشتن مرد و منتقل کردن آن به زن بسیار تاثیرگذار است، زیرا نبود استرس و آرامش کافی می‌تواند موجب راحتی و درد کمتر زن شود. برای از بین رفتن پرده بکارت، مرد باید آلت تناسلی خود را وارد دهانه واژن زن کند.

معرفی انواع مختلف پرده بکارت

آموزش پاره کردن پرده بکارت

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

انواع مختلفی از پرده بکارت وجود دارد که ما در این قسمت از مقاله آموزش پاره کردن پرده بکارت به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

1. پرده بکارت حلقوی

در این نوع، پرده بکارت به صورت حلقه‌ای دور ورودی واژن را می‌پوشاند.

2. پرده بکارت ارتجاعی

این نوع پرده بکارت انعطاف پذیر و قابل ارتجاع بوده و هنگام اولین رابطه زناشویی پاره نمی‌شود و یا بسیار جزئی پاره می‌شود و هیچ خونریزی ایجاد نمی‌کند.

نکات قابل توجه در مورد پرده بکارت

آموزش پاره کردن پرده بکارت

رشته‌های عصبی موجود در پرده بکارت کم بوده و به همین علت فرد در خصوص آرامش جسمی و روانی درد کمتری را تجربه خواهد کرد. زنان بهتر است به منظور گرفتن گواهی سلامت پرده و همچنین اطلاع داشتن در مورد نوع پرده به متخصص زنان مراجعه نمایند، زیرا در برخی موارد نادر که پرده ضخیم است، احتیاج به عمل جراحی می‌باشد.
منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی