بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

خرید بک لینک از سایت‌های خوب و قوی با قیمت ارزان

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۶ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

این روزها خرید بک لینک یکی از روش های سریع رشد کلمات در نتایج جستجوی گوگل محسوب می شود و از نظر سئو سایت در بین وب مستران و سئوکار ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خرید بک لینک در مجموعه سایت های آسان سئو به دو حالت صورت می پذیرد. روش اول درج مستقیم کلمه لینک دار در کل صفحات سایتها به صورت بک لینک مستقیم (Backlink) و روش دوم درج بک لینک در متن رپورتاژ آگهی که با خرید رپورتاژ صورت می پذیرد. در حالت خرید بک لینک کافی است کلمه مورد نظر خود همراه با آدرس وب سایت یا صفحه مورد نظر را برای ما ارسال نمائید تا با توجه به سایت انتخابی شما، لینک صفحه شما به صورت مستقیم یا بکلینک فالو (follow) درج شود. در روش خرید رپورتاژ آگهی، بک لینک مورد نظر تنها در صفحه ی مربوط به رپرتاژ آگهی شما درج می گردد. البته لازم به ذکر است که شما می توانید در متن رپورتاژ آگهی خود حداکثر سه کلمه مهم خود را به صورت بک لینک مستقیم درج نمائید.

خرید بک لینک

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

خرید بک لینک فالو و تفاوت آن با نوفالو

اگر به سورس HTML لینک های یک سایت مراجعه کنید متوجه خواهید شد که بعضی از سایتها هنگام ثبت بک لینک، مقابل آن حالت Rel لینک را بر روی nofollow قرار می دهند این عمل باعث می شود تا ربات های موتورهای جستجو آن لینک را دنبال نکرده و تاثیر پذیری آن صفحه برای لینک مورد نظر کمتر می شود. بک لینک نوفالو در واقع برای کلیک شدن توسط کاربران سایت، آن هم در صورت لزوم کارایی دارند و تاثیر آن کمتر از بک لینک فالو هست. پس حتمن باید توجه داشته باشید در صورتی که قصد خرید بکلینک از یک سایت دارید و می خواهید آن کلمه رشد داشته باشد، بک لینک شما حالت follow داشته باشند. نکته: در صورتی که در حالت HTML هیچ گونه تنظیماتی روی بک لینک مورد نظر انجام نشود مرورگرها به صورت پیشفرض آن را فالو در نظر می گیرند.


خرید بک لینک خوب

پکیج خرید بک لینک بسیار قوی، ارزان و با کیفیت بالا

نکته ی خیلی مهم: تمامی وب سایت های مجموعه ما سایت هایی با کیفیت و پیج اتوریتی بالا هستند. سایت هایی که بسیار هدفمند بوده و برای منظور خاصی طراحی شده و بازدیدکننده مختص به خودشان را دارند.کاربران گرامی اگر به دنبال خرید بک لینک بسیار با کیفیت هستید، با کمی بررسی متوجه خواهید شد که تماما دارای پیج اتوریتی بسیار مناسبی می باشند.
منبع: آسان سئو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی