بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

روش‌هایی مفید جهت بهبود سرعت ایندکس سایت

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۲ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

ایندکس سایت و سرعت Index وابسته به نکاتی است که اگر آن ها را رعایت نکنید، گوگل نیز در این صورت سایت شما را بی اهمیت تصور می کند. برای اینکه بدانید چه کارهایی باید انجام دهید تا خزنده های گوگل به، به روز رسانی شدن سایتتان اهمیت دهد ادامه مطالب را مطالعه کنید.

ایندکس سایت

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

ایندکس سایت چیست؟

هر مطلبی که انتشار داده می شود و یا سایت جدیدی که قصد ثبت کردنش وجود داشته باشد مراحلی را باید طی کند تا اول به گوگل و بعد به کاربران معرفی شود. این که سایتی در موتورهای جستجو به نمایش درآید یعنی سایت ایندکس شده است. با جستجو در صفحه های موتورهای جستجو و وارد کردن URL سایت، باید بتوان هر سایتی را مشاهده کرد اگر نتوانیم سایت را ببینیم یعنی سایت ایندکس نشده است. این موضوع برای صفحات داخلی سایت و لینک ها هم به همین صورت است.

خودتان را جای گوگل بگذارید. اگر قصد داشتید سایتی را بررسی کنید و بعد به مردم معرفی کنید، از آن سایت چه توقع هایی داشتید؟ صد در صد برای گوگل هم مواردی وجود دارد که بسیار اهمیت دارد و اگر نکات مورد نظرش رعایت شده باشد گوگل در این صورت به سایت اهمیت بیشتری می دهد.

تأثیر ویدئوهای یوتیوب در Index شدن

ایندکس سایت

گوگل به یوتیوب اهمیت ویژه ای می دهد. یوتیوب را می توان به عنوان سایت و ابزاری بسیار قوی برای ایجاد محبوبیت و افزایش ورودی برای سایت دانست. به همین دلیل می توان از این اهمیت استفاده کرد و در سایت خود از ویدئوهای مرتبط با محتوای سایت استفاده کرد.

منبع: آسان سئو

  • Dr bahar

ایندکس سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی