بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بررسی دقیق و کامل انواع بازاریابی محتوا

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۵ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

اگر شما کسی هستید که نام بازاریابی محتوا را شنیده و متوجه معجزه آسا بودن تولید محتوا شده است ولی هنوز در رابطه با این موضوع چیزی نشنیده، به شما تبریک می گویم این مقاله برای شماست. بازاریابی محتوا نوعی تکنیک بازاریابی است که به تولید و توزیع یک محتوای ارزشمند وابسته است تا در این جهت، به دست آوردن مخاطب منجر شود. البته این هدف باید تا جایی ادامه پیدا کند که محتوا بتواند مخاطب را به یک مشتری سود آور تبدیل کند. علاوه بر اطلاعاتی که در مورد انواع بازاریابی محتوا به دست می آورید،‌ حتما مقاله دیگر ما در رابطه با اشتباهات بازاریابی محتوا را مطالعه کنید تا بتوانید به درک درستی از بازاریابی محتوا دست پیدا کنید. بازاریابی محتوا انواع مختلفی دارد که بازاریابی در هر حوزه متفاوت است و تنها می تواند یک حوزه را پوشش دهد. من قصد دارم در این مقاله مقدمه ای از انواع بازاریابی محتوا را برایتان شرح دهم تا به کمک آن بتوانید تمام فرصت های اطراف خود را ببینید. شما به زودی 50 ایده بازاریابی محتوای مختلف خواهید داشت که به کمک آن می توانید بهترین مطالب را تولید کنید. در این قسمت 5 راه کاری که در انواع بازاریابی محتوا نقش بسزایی دارند را شرح می دهیم:

انواع بازاریابی محتوا

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

انواع بازاریابی محتوا: اینفوگرافیک (Infographics)

اینفوگرافیک یک نوع تصویر گرافیکی است که با نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ ساخته می شود. اینفوگرافیک ها شامل : نمودارها، آمارها، توضیحات علمی و سایر اطلاعات می باشند. تاثیر این نوع تصاویر گرافیکی زمانی که در شبکه های اجتماعی استفاده شوند چندین برابر است نسبت به استفاده از آن ها در نسخه های چاپی و یا حتی سایت ها.
به دلیل کم حوصله بودن کاربران در شبکه های اجتماعی و میل به خواندن مطالب کوتاه در این شبکه ها، اینفوگرافیک بسیار محبوبیت بیشتری به دست آورده است زیرا تمام آن چه که نیاز است در چندین خط و یا چند صفحه توضیح داده شود در یک تصویر گنجانده می شود. استفاده از اینفوگرافیک در شبکه های اجتماعی می تواند این خاصیت را داشته باشد که تصاویر تولید شده توسط شما و یا تولید شده توسط شرکت ها برای کسب و کار شما، برای سال ها در وب سایت ها و در شبکه های اجتماعی دیگر دست به دست بچرخد و استفاده شود.

انواع بازاریابی محتوا: ویدئو

انواع بازاریابی محتوا

ویدئو مارکتینگ تکنیکی موفق از انواع بازاریابی محتوا است. حتما برای تولید ویدئو در کسب و کار خود برنامه و استراتژی ای دقیق تهیه کنید. ویدئو مارکتینگ می تواند به تنهایی، بار بازاریابی محتوا را به دوش بکشد و باعث به سود رسیدن شرکت شما شود. 82% از خرید های انجام شده در حوزه وب بعد از دیدن ویدئو در رابطه با محصول، به خرید تبدیل شده است.
منبع: آسان سئو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی