بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

مشکلات بینایی در بارداری شامل تاری دید

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

حالت تهوع، کمر درد، ورم مچ پا و ... از جمله نشانه‌هایی هستند که بانوان در دوران بارداری خود با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اما تعداد معدودی از بانوان باردار نیز با انواعی از اختلالات بینایی مواجه می‌شوند. تغییرات هورمونی ممکن است ثاثیراتی نیز بر بینایی چشم‌های بانوان باردار نیز داشته باشد، اما در اکثر مواقع، مشکلات جدی نیستند و پس از یک یا دو ماه از زایمان از میان می‌روند. مشکلات و اختلالات بینایی در دوران بارداری عبارتند از: خشک و حساس شدن چشم‌ها، انحراف دید یا تاری، کم شدن موقت قدرت بینایی.

مشکلات بارداری

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

مهمترین مشکلات بارداری: خشکی چشم‌ها

خشک و حساس شدن چشم و احساس جسم خارجی در زمان استفاده از لنز، یکی از تغییرات بینایی در دوران بارداری می باشد. قبل از چکاندن هر نوع قطره ای مانند اشک مصنوعی در چشم های خود باید با پزشک متخصص زنان و زایمان و چشم پزشک مشورت کنید و همینطور باید از سالم بودن لنزهای خود، مطمئن شوید.

درمان تاری یا انحراف دید

مشکلات بارداری

بهبود نیافتن سریع علائم و نشانه‌های انحراف دید و تاری نگران کننده نیست، اما اگر تغییرات بینایی تشدید شود باید به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد. ایجاد تغییرات بینایی در دوران بارداری ممکن است به دلیل پره اکلامپسی یا دیابت بارداری باشد.
منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی