بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بررسی میانبرها و روش های ناسالم لاغری

جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

جستجوی میانبرها و روش های ناسالم لاغری تنها تلاشی که برخی از افراد مبتلا به بیماری چاقی در راستای مبارزه با این بیماری می کنند. روش های ناسالم لاغری به روش هایی گفته می شود که نه تنها آنها را لاغر نمی کند بلکه سلامتی شان را هم به خطر می اندازد. قرص های چربی سوزی و لاغری، دمنوش های لاغری که معجزه می کنند، بدون رژیم غذایی و ورزش ماهیانه ۸ کیلوگرم وزن کم کنید، کاهش وزن تضمینی با دستگاه لاغری ۲۰۱۸، معجزه های لاغری و بسیاری از خدمات و محصولات تبلیغاتی گول زننده ی دیگر که بعضا حتی با حمایت تولید کنندگانشان پشتوانه های علمی ساختگی هم برای خود دست و پا می کنند.

روش های ناسالم لاغری

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

بررسی روش های ناسالم لاغری

اگر واقعا با مصرف یک دمنوش و استفاده از دستگاه های لاغری می شود به تناسب اندام رسید چرا در کشورهای پیشرفته ی دنیا آمار چاقی اینقدر بالاست؟ یعنی در آمریکا دستگاه لاغری وجود ندارد؟ یا مردم آمریکا و اروپا با دمنوش های گیاهی آشنایی ندارند و هنوز آنها را کشف نکرده اند؟ شاید اگر این جملات را به یک فرد آگاه در زمینه ی فیزیولوژی بدن انسان نشان دهید به شما بخندد. چگونه می شود چربی هایی را که سال ها زمان صرف انباشت آنها شده است به یکباره و بدون هیچ زحمتی نابود کرد؟ شک نکنید کسی که ۸ کیلوگرم وزن در یک ماه کم می کند حدود ۶ کیلوگرم آب و عضله از دست داده است که این کاهش وزن اصلأ مفید و ماندگار نیست. کاربرد اصلی این تبلیغات هدف قرار دادن جیب مخاطبان تنبل و بی اراده ایست که همیشه بدنبال راه های میانبر هستند و هرگز به آنچه می خواهند نمی رسند. لاغری باید وسیله ای باشد برای رساندن شما به سلامتی و آمادگی جسمانی نه عاملی برای از دست دادن آن ها. بارها افرادی را دیده ام که پس از مدت کوتاهی ورزش کردن و رژیم گرفتن از مربی یا مشاور خود می خواهند یک چربی سوز قوی به آنها معرفی کند تا زودتر لاغر شوند. اما جالب است بدانید هیچ دارویی به نام داروی چربی سوز وجود ندارد و مکمل هایی هم که با عنوان چربی سوز فروخته می شوند هیچ کدام مورد تایید مراجع معتبر دارویی نیستند.

مصرف ال کارنیتین یکی از روش های ناسالم لاغری

روش های ناسالم لاغری

ال کارنیتین نقش اساسی در بدن دارد و باعث انتقال اسیدهای چرب به میتوکندری سلول جهت تولید انرژی می شود. اما ال کارنیتین به طور طبیعی توسط کبد و کلیه از دو آمینواسید الیزین و متیونین ساخته می شود و در حالت کلی ضرورتی به مصرف مکمل آن در برنامه ی غذایی نیست. البته در مورد مزایای مصرف مکمل ال کارنیتین در مبتلایان به سرطان، دیابت نوع دو و برخی موارد دیگر تحقیقاتی انجام شده است که حاکی از تاثیر مثبت آن در موارد مذکور است.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی