بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

عوارض شدید و خطرناک خود ارضایی در زنان

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

خود ارضایی در زنان از روش‌های ارضاء میل جنسی محسوب می‌شود که با تحریک اندام جنسی توسط خود فرد صورت می‌گیرد و شخص دیگری در این کار دخالت ندارد. به خود ارضایی مردان استمنا و به خود ارضایی زنان استشها گفته می‌شود. این وضعیت تا رسیدن به اوج لذت جنسی ادامه دارد و به صورت اسپاسم‌هایی همراه با لذت شدید در مهبل رخ می‌دهد. میزان شیوع خود ارضایی در زنان با توجه به نقاط مختلف دنیا متفاوت است. خود ارضایی محدودیت سنی نداشته و همیشه در خانم‌های مجرد دیده نمی‌شود، بلکه ممکن است یک خانم زمانی که همسرش در دسترس نباشد و یا اظهار خستگی نماید نیز با انجام خود ارضایی، نیازهای جنسی خود را برطرف کند. لازم به ذکر است که خود ارضایی چه در زنان و چه در مردان عوارض جدی دارد. برای مطالعه این مطلب 5 دقیقه زمان بیشتر نیاز نیست.

خود ارضایی در زنان

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

بررسی خود ارضایی در زنان

همانطور که می‌دانید انجام خود ارضایی گناه است و این مسئله  تنها در میان مسلمانان مطرح نمی‌شود بلکه کشورهای غیراسلامی نیز به شدت از نظر علمی با این رفتار مخالف هستند. به گزارش مجله پزشکی آسان طب خود ارضایی قسمت‌های خارجی دستگاه تناسلی زنان رواج بیشتری داشته و به آن آسیب نمی‌رساند اما خود ارضایی قسمت‌های داخلی دستگاه تناسلی با توجه به نوع فشار، ناحیه لمس شونده و تکرار آن عوارض متعددی داشته و می‌تواند به دستگاه تناسلی آسیب وارد کند. واقعیت امر این است که دختران و پسران با رسیدن به سن بلوغ دچار تغییرات هورمونی و جسمانی شده و این دقیقا همان زمانی است که فرد به اوج نیازهای جنسی خود خواهد رسید. زمانی که فرد شرایط ازدواج نداشته و راهی برای ارضاء ندارد، بدترین راه یعنی خود ارضایی را انتخاب می‌کند، اما همانطور که می‌دانید ازدواج تنها راه صحیح ارضای افراد است. بهتر است بدانید که یکی از دلایل مهم خود ارضایی در خانم‌های متاهل، عدم رسیدن به ارگاسم در یک رابطه جنسی است. اگر چه کلمه خود ارضایی بیشتر برای مردان به کار می‌رود اما در میان زنان نیز به وفور وجود دارد.

گزینه‌های مختلف خود ارضایی در زنان

خود ارضایی در زنان

خود ارضایی در میان دختران و پسران و متاسفانه حتی در میان زنان و مردان آمار تلخی دارد. یکی از روش‌هایی که زنان به منظور خود ارضایی استفاده می‌کنند، استفاده از ویبراتور است. استفاده بیش از حد از ویبراتور موجب می‌شود که دستگاه تناسلی مورد حساسیت قرار نگیرد و فرد در یک رابطه جنسی طبیعی با همسر خود نتواند به ارگاسم برسد، علاوه بر آن، استفاده بیش از حد از این روش سبب کرختی و کاهش حس دستگاه تناسلی می‌گردد. نکته قابل توجه این است که تحریک ایجاد شده توسط ویبراتور به  هیچ عنوان قابل ایجاد و مقایسه با انسان نیست، از این رو اگر سیستم عصبی به علت تداوم این روش به تحریکات ناشی از ویبراتور عادت کند، فرد در حین رابطه جنسی طبیعی، هیچ موقع رسیدن به ارگاسم را تجربه نخواهد کرد.
منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی