بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

کالری سوزی پیلاتس و ارتباط آن با کاهش وزن

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۳۳ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

پیلاتس یک تمرین ورزشی بوده که برای حجم دهی، ساخت عضله و بهبود وضعیت بدن انجام می‌شود. تمرین پیلاتس برای سلامت عمومی بدن مفید بوده و به تثبیت وزن سالم کمک خواهد کرد. شاید پیلاتس به اندازه دیگر ورزش‌های هوازی مانند شنا کردن یا دویدن برای کاهش وزن موثر نباشد، اما مسلما تاثیرگذار خواهد بود. کالری سوزی پیلاتس به نسبت ورزش‌های هوازی کمتر است اما اگر از انجام این کار لذت می‌برید، آن را ادامه دهید تا به وزن دلخواه خود برسید و اندام مناسبی داشته باشید. کالری سوزی پیلاتس به تثبیت سبک زندگی سالم کمک فراوانی خواهد کرد.

کالری سوزی پیلاتس

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

تاریخچه‌ای در رابطه با کالری سوزی پیلاتس

تمرین پیلاتس اولین بار در اوایل قرن بیستم میلادی توسط جوزف پیلاتس ابداع شد و به سرعت در سراسر جهان به ویژه کشورهای آمریکا و کانادا رواج پیدا کرد. همانطور که مشخص می‌باشد نام این ورزش نیز از نام ابداع کننده آن گرفته شده است. جالب است بدانید بر اساس آمارهای منتشر شده تا سال 2005 میلادی بیش از 11 میلیون نفر آمریکایی به انجام این ورزش پرداخته و تا آن زمان حدود 14000 مربی به صورت حرفه‌ای به آموزش پیلاتس در این کشور مشغول بودند. توجه داشته باشید که اگر هدف شما از انجام تمرین پیلاتس کاهش وزن است، داشتن یک رژیم غذایی سالم و دیگر انواع ورزش‌ها را در کنار آن فراموش نکنید. انجام حرکات پیلاتس باید کاملا آرام و کنترل شده انجام شوند. تحقیقات متعدد و متفاوتی در رابطه با کالری سوزی پیلاتس انجام گرفته است.

کالری سوزی پیلاتس به چه میزان است؟

کالری سوزی پیلاتس

حرکات ورزشی پیلاتس یکی از بهترین فعالیت‌های بدنی است که به افراد چاق، دارای اضافه وزن و آن‌هایی که از درد کمر و ضعف عضلات شکمی رنج می‌برند، توصیه می‌شود. توجه داشته باشید که انجام این ورزش به خودی خود نمی‌تواند موجب کاهش وزن شود اما بسته به شدت انجام حرکات ورزشی، می‌تواند به چربی سوزی کمک کند. مقدار کالری سوزی پیلاتس به وزن فعلی فرد، نوع و سطح دشواری آن بستگی دارد.
منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی