بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

ابزارهای سئو سایت می تواند برای افراد متخصص، تازه کارها و برای تمام کسانی که در حوزه‌ی وب فعالیت می کنند مفید واقع شوند. در ادامه به مجموع ابزارهای مفید برای بهبود رتبه سایت اشاره خواهیم کرد. هر کاری برای بهتر انجام شدن و یا آسان شدن نیازمند ابزارهای مخصوصی است که به کمک آن ها می توان کارها را بیشتر و بهتر جلو برد. سئو و مجموعه فعالیت هایی که برای بهبود رتبه سایت انجام می‌شود نیز با کمک ابزارهای زیادی می تواند آسان تر انجام شود و در مسیر بهتری نیز قرار گیرد. در ادامه 20 ابزار رایگان و غیر رایگان برای سئو سایت معرفی خواهیم کرد که هر کدام در زمینه های مختلفی می توانند مفید واقع شوند.

ابزارهای سئو

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

1. ابزاهای سئو: گوگل آنالیتیک

می توان گفت که ابزار گوگل آنالیتیک بهترین ابزار برای آمار گرفتن سایت می باشد که توسط خود گوگل ارائه شده است. Google Analytics یا گوگل آنالیز ابزاری است که به صورت رایگان و غیر رایگان ارائه می‌شود. بعد از نصب گوگل آنالیتیک می توان به بسیاری از ویژگی های این برنامه به صورت رایگان دسترسی پیدا کرد و با خرید نسخه پولی این ابزار هم، امکانات بسیار بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
با استفاده از گوگل آنالیتیک می توان فهمید:

• کاربران در هر روز چقدر در سایت شما مانده اند و چه صفحاتی را دیده اند.
• لود صفحات در چه سطحی است و آیا سرعت بارگذاری مطالب و عکس ها کافی است؟
• کاربران بیشتر با موبایل به سایت شما می آیند یا رایانه؟
• در صورتی که بدون هیچ عکس‌العملی از سایت شما خارج شوند نرخ پرش سایت را بالا می برند که میزان نرخ پرش در گوگل آنالیتیک کاملاً قابل تشخیص است

ابزارهای سئو گوگل آنالیتیک

2. ابزاهای سئو: Moz Check My Listing

شاید برای سایت خود اقداماتی را انجام داده باشید و احساس کنید که سایت از هر نظر به مرحله قابل قبولی رسیده است ولی برای مطمئن شدن از وضعیت سایت و اینکه سایت از نظر موتورهای جستجو (گوگل، یاهو، بینگ) در چه موقعیتی است نیازمند ابزاری است که Moz Check My Listing به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

منبع: آسان سئو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی