بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبود رتبه سایت با تولید محتوای خوب و رعایت اصول SEO

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۹ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

همانگونه که مستحضر هستید، امروزه گسترش کسب و کار حول محور تکنولوژی و مسائل مرتبط با آن می‌گردد. تمامی کسب و کارهای مهم و صاحبان صنعت، به هیچ وجه از این فضای مهم غافل نخواهند بود. در اینجا با بررسی چگونگی بهبود رتبه سایت با شما خواهیم بود.

بهبود رتبه سایت و مسائل مرتبط با آن

علاقه‌مندان به سایت آسان‌سئو؛ فضاهای گسترده‌ای برای کسب درآمد افرادی که صاحب وب‌سایت هستند، وجود دارد. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این افراد، بهبود رتبه سایت خواهد بود، این مسئله در کسب درآمد بسیار حیاتی خواهد بود.

بهبود رتبه سایت

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

به عنوان مثال، سایتی را در نظر بگیرید که وقتی وارد آن می‌شوید ناخودآگاه با کلیک بر روی آن به سایتی دیگر ارجاع داده خواهید شد، این یک نمونه بسیار گسترده از کسب و کار است، هر دو سایت مبدا و مقصد در این مسئله ذینفع هستند.

اما آیا فقط همین راه کفایت می‌کند؟

توجه داشته باشید، وقتی وب‌سایتی که دارای رتبه خوبی نیست، تبلیغ و لینکش در سایت دیگری که از لحاظ رتبه وضعیت مناسبی دارد، قرار داده شود، موتورهای جست و جو نسبت به این قضیه حساس شده و همین روند در سئو سایت مقابل تاثیر داشته و در دراز مدت با تولید محتوای مناسب خواهد توانست تا رتبه قابل قبولی را به دست آورد.

بهبود رتبه سایت

محتوای خوب

یکی دیگر از نکات کلیدی در مسائل مرتبط به سئو و بهبود رتبه سایت، توجه به نوع محتوا و نحوه نگارش آن است. شما باید نویسندگانی را به کار بگیرید که به تهیه متون جذاب پراخته و البته به نکات نگارشی کاملا اگاهی داشته باشند، در غیر اینصورت هر چه قدر هم که رتبه سایت بالا باشد، این مسئله در دراز مدت تبدیل به دشمن درجه یک وب‌سایت خواهد شد.

منبع: آسان سئو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی