بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

در ادامه به معرفی و بررسی 5 اشتباه از اشتباهات رایج سئو می‌پردازیم که تاثیر بالایی در افت و کاهش رتبه سایت و محبوبیت آن دارند. بازاریابی محتوا یک سایت همواره نیازمند بهینه نگه داشتن عملکرد آن از منظر سئو را داشته و با توجه به پیچیده شدن فرایند بهینه سازی سایت در سال‌های اخیر، اقدامات متعددی وجود دارد که توسط صاحبان وب‌سایت‌ها فراموش شده و یا به درستی انجام نمی‌شوند. در ادامه با بررسی مجموعه اقدامات ناصحیحی که وبمستر‌ها در بهینه سازی سایت خود اتخاذ می‌کنند؛ به معرفی مجموعه‌ای از اشتباهات رایج سئو می‌پردازیم.

5 اشتباه از اشتباهات رایج سئو

اشتباهات سئو رایج که موجب کاهش رتبه سایت و محبوبیت آن خواهند شد - آسان سئو

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

1- در نظر نگرفتن اهمیت سرعت سایت

یکی از اساسی ترین اشتباهات رایج سئو اهمیت ندادن به سرعت سایت است. سرعت سایت به قدری اهمیت دارد که هر چه وبسایت سریع‌تر باشد؛ توجه بیشتری از سوی موتور‌های جستجو به سایت جلب خواهید شد. برای ارزیابی میزان سرعت و زمان بارگذاری سایت در سیستم کاربران می‌توانید از ابزار Google PageSpeed Insights استفاده نمایید. این ابزار با بررسی همگانی شاخص و بخش‌های سایت، مواردی را که موجب تاخیر در پاسخ‌گویی می‌شود را شناسایی کرده و آن‌ها را به شما اطلاع می‌دهد.

اشتباهات سئو و روش های رفع آن

2- عدم موفقیت در جذب افراد به سایت

در هنگام جستجو یک عبارت توسط یک فرد، مجموعه‌ای از نتائج برای آن به نمایش در خواهد آمد که همگی یک سری بخش‌های یکسان یعنی عنوان و توضیحات متا را به نمایش می‌گذارند و کاربر از میان این مجموعه نتایج، گزینه مورد نظر خود را با توجه به محتوا پیش رو انتخاب می‌کند. در این شرایط می‌بایست با تمرکز ویژه بر روی عنوان سئو، مطمئن شد که این عبارت حاوی کلمات کلیدی و چینش صحیح برای جلب توجه مخاطب و شناسایی صحیح توسط موتور جستجو را دارا می‌باشد. نکته دیگری که در عنوان سئو باید در نظر گرفته شود؛ طول آن است. به طور معمول از 400 تا 600 پیکسل اطلاعات و تقریبا تا 75 کاراکتر در نتائج سئو قابل نمایش است اما پیشنهاد می‌شود تا حدالمکان این بخش را برای خوانایی هر چه بهتر، کوتاه نگه دارید.

منبع: آسان سئو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی