بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

خرید رپورتاژ آگهی و اهمیت آن در سئو Off Page

سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۱۷ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

این روزها هر کارشناس سئو یا سئو کار برای بخشی از توسعه سئو خارجی (Seo Off page) سایتهای تحت پوشش خود، به خرید رپورتاژ آگهی روی می آورد. رپورتاژ آگهی ها فضایی هستند که شما توسط یک صفحه از سایت دیگر نسبت به معرفی محصولات و خدمات یا معرفی مقالات سایت خود اقدام می نمائید و ضمن معرفی صفحات سایت خود می توانید چند بک لینک نیز در لابه لای متن رپورتاژ قرار دهید تا خزنده های موتورهای جستجو را ترغیب کند با دنبال کردن آن بک لینک، به مقاله اصلی یا منبع رپورتاژ آگهی که در سایت شما قرار دارد، ارزش و رتبه بهتری بدهند و از این رو در نتایج موتورهای جستجو رتبه های بالاتری کسب نمائید. لیست سایتهای قوی جهت درچ رپورتاژ در انتهای همین صفحه لینک شده است.


خرید رپورتاژ

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

آیا خرید رپورتاژ آگهی برای سئو ضروری است؟

پاسخ به این پرسش مثبت است. از آنجا که سایتهای دارای بازدید و ورودی از طریق گوگل، درج رپورتاژ آگهی رایگان قبول نمی کنند شما ناچار هستید با مدیران این نوع سایتها مذاکره نمائید تا ضمن تعیین قیمت رپورتاژ، متن یا محتوی رپیورتاژ آگهی شما را در سایت خود قرار دهند. این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه قدرت دامنه یا پیج اتوریتی سایت میزبان (سایتی که می خواهید بر روی آن خرید رپورتاژ انجام دهید) بالاتر باشد برای صفحات سایت شما نتایج مطلوب تری به همراه خواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است بدانید خرید رپورتاژ از سایتهای گوناگون تنها یکی از روش های سئو خارجی است پس شما در کنار رپورتاژ آگهی باید موارد دیگر را برای ارتقاء سئو سایت خود را نیز در نظر داشته باشید مثل انتشار مطالب در شبکه های اجتماعی من جمله گوگل پلاس، فیسبوک، دایرکتوری های معروف که سایتهای مرتبط با موضوعات مشابه سایت شما را دسته بندی می کنند، وبلاک ها، انجمن ها و تالارهای گفتگو و … ما در یک مقاله مجزا آنچه درمورد سئو خارجی بدانید را در سایت قرار داده ایم. به دقت مطالعه فرمائید تا حرفه ای تر عمل کنید و بهتر نتیجه بگیرید.

بهترین میزان تعداد بک لینک در رپرتاژ آگهی برای نتیجه بهتر

خرید رپورتاژ

شاید ذکر این نکته بسیار مهم باشد که چه تعداد بک لینک در متن رپورتاژ آگهی خود قرار دهید؟ بسیاری از وب مستران فروشنده رپورتاژ آگهی به این موضوع اهمیت نمی دهند که میزان لینک سازی شما چقدر است؟ یا از طرفی بعضی یه دلیل آگاه نبودن از این موضوع! لینک های خروجی رپورتاژ شما را بیشتر می کنند تا شاید شما خوشحال تر شوید ولی درواقع نتیجه برعکس است. به هنگام خرید رپورتاژ آگهی حتما دقت داشته باشید که لینک سازی اضافی نتایج بهتر را به دنبال نخواهد داشت. بهترین تعداد بک لینک در یک رپورتاژ آگهی بین 2 تا 4 بک لینک می باشد آن هم لینک سازی درست یعنی با کلمات کاملا هدفمند و مرتبط به مقاله اصلی در سایت شما.

منبع: آسان سئو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی