بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

8 علامت منحصر به فرد ام اس در بیماران مختلف

سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

در این مقاله برخی از علائم بیماری ام اس را همراه با شما مرور خواهیم کرد، بیماری ام اس به دلیل اینکه سیستم عصبی را درگیر می‌کند داری علائمی غیر قابل پیش بینی بوده و جالب است بدانید علائم این بیماری در افراد مبتلا، مانند اثر انگشت منحصر به فرد است، ولی در ادامه به شایع‌ترین علائم بیماری ام اس یا مولتیپل اسکلروزیس اشاره خواهیم کرد.

علائم بیماری ام اس

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

1. علائم بیماری ام اس: مشکلات بینایی

مشکلات بینایی یکی از شایع‌ترین علائم بیماری ام اس (MS) را تشکیل می‌دهد، این مشکلات ناشی از به وجود آمدن التهاب در اعصاب بینایی هستند. التهاب اعصاب بینایی باعث اختلال در دید فرد شده و عوارضی همچون تاری دید، دو بینی و یا از دست دادن موقت بینایی را به وجود می‌آورد. این نوع علائم، در بیشتر مواقع به صورت یک طرفه رخ می‌دهد.

2. علائم بیماری ام اس:  گزگز یا بی‌حسی نقاطی از بدن

علائم بیماری ام اس

بیماری ام اس مغز و نخاع را تحت تاثیر قرار می‌دهد، قسمت‌هایی که مرکز پیام رسانی بدن هستند. وقتی در پیام رسانی سلول‌های عصبی اختلالی ایجاد شود گاهی اوقات ممکن است پیام‌های اشتباه ارسال شود و در برخی مواقع ممکن است هیچ پیامی ارسال نشود.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی