بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

آشنایی با مزایای بی نظیر روغن نراد بالسام

شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۷ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

نراد بالسام نوعی درخت است که به خانواده سوزن برگیان تعلق دارد. این درخت بیشتر در کشورهای آمریکای شمالی مانند کانادا و ایالات متحده آمریکا یافت می‌شود. با این حال گیاه شناسان باور دارند که این درخت بومی کشورهای اسکاندیناوی می‌باشد. این درخت‌ها معمولاً کوتاه بوده و برگ‌هایی همیشه سبز دارند. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از نراد بالسام ساخت درختان کریسمس می‌باشد. یکی دیگر از محصولات مهم این درخت روغن نراد بالسام است که سرشار از خواص مهم می‌باشد. بومی‌های آمریکایی برای قرن‌ها از عصاره این درخت استفاده می‌کرده‌اند. اگر دوست دارید با فواید و ویژگی‌های بی نظیر روغن نراد بالسام بیشتر آشنا شوید، با ما در ادامه همراه باشید.

روغن نراد بالسام

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

خواص روغن نراد بالسام

همان طور که اشاره کردیم روغن نراد بالسام دارای فواید و خواص سرشاری می‌باشد. این روغن در کشورهای آمریکای شمالی یک داروی بسیاری رایج محسوب می‌شود که معمولاً در هر خانه‌ای یافت می‌شود. مهم‌ترین دلیلی که باعث می‌شود این روغن بسیار مفید باشد، ترکیبات بی نظیر موجود در آن هستند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که شما می‌توانید در روغن نراد بالسام با موادی مانند تری سیکلن، a-pinene، بورنئول، لیمونن، استات و میرن مواجه شوید. هر کدام از این ترکیبات قادر هستند بر روی بسیاری از بخش‌های بدن تأثیر بگذارند.

سم زدایی بدن

روغن نراد بالسام

شاید باورش سخت باشد ولی در طول روز حجم زیادی از سموم وارد بدن ما می‌شوند. این سموم از راه‌های مختلفی مانند آب و هوای آلوده، استفاده از لوازم آرایشی و یا حتی مصرف مواد غذایی به سیستم ما نفوذ می‌کنند. بدن عضوهایی دارد که قادر هستند این سموم را از بین برده و اندام‌ها را تصفیه کنند. مهم‌ترین این اندام‌ها کبد است. این روغن دارای آنتی اکسیدان‌هایی است که قادر هستند به بهبود عملکرد کبد کمک کنند. استفاده از این روغن حتی می‌تواند به درمان بیماری‌هایی مانند نارسایی کبد و سنگ کلیه نیز منجر شود. علاوه بر این، مشاهدات نشان می‌دهد که این ماده یک دیورتیک (ادرار آور) است.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی