بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

کاشت گل رز سبز گیاهی از شهر ممنوعه

چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۶ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

وقتی برای اولین بار عکس گل رز سبز را دیدم با خودم گفتم مگر گل رز فقط قرمز نیست! با کمی جستجو متوجه شدم گل‎های رز رنگ‌های زیادی دارند، وقتی می‌خواهیم برای کسی گل بگیریم اولین گزینه در ذهنمان گل رز می‌باشد. البته برای هدیه دادن گل رز لازم است کمی ظرافت به خرج دهیم.

گل رز سبز

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

هر گل رز سبز معنایی دارد

گل رز قرمز را همه می‌شناسیم نمادی زیبا و دلنشین از عشق ولی همه‌ی رزها این معنی را نمی‌دهند و هر رنگ رز معنی و پیام خاص خود را دارد، رز سفید از نیت پاک آورنده‌ی خود می‌گوید، گل رز سیاه هم وجود دارد البته گل رز وقتی زیاد قرمز و رسیده می‌شود یا در محلول آبی که دارای رنگ تیره است قرار می‌گیرد آنگاه مشکی می‌شود، گل رز سیاه نمادی از مرگ و نابودی است و اما رز سبز نماد شادی و باروری را دارد البته معنا و پیام رز‌ها به همین خلاصه نمی‌شود. اگر گل‌های رز با رنگ‌های مختلف کنار هم قرار بگیرند معنایی تازه می‌گیرند برای نمونه گل رز سفید و گل رز سبز در کنار هم برای نشان دادن آرزوی سلامتی و بهبود حال انسان‌ها، بکار می‌روند.

دوست دارم باغبان باشم تا خریدار

گل رز سبز

شاید خیلی‌ از افراد علاقه‌مند به کاشتن گیاهان و همچنین آن دسته از افرادی که هر گوشه از خانه‌ی خود یک گلدان دارند در برخورد با نام هر گیاهی حتی گل‌ها‌ی رز، فکر خرید یک دسته گل به ذهنشان خطور نمی‌کند و همیشه دوست دارند درباره‌ی کاشتن آن گیاه بدانند. گل رز سبز هم از آن دسته گیاهانی است که شور و شوق هر باغبانی را بر می‌انگیزاند.

منبع: آسان طب

  • Dr bahar

گل رز

گل رز سبز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی