بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

هر آنچه لازم است در رابطه با آلرژی مرغ بدانید

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

کسانی که به آلرژی مرغ مبتلا هستند امکان دارد با مصرف گوشت مرغ و حتی داشتن کوچکترین تماسی با پرهای آن دچار واکنش‌های آلرژیک شوند. ماهی و غذاهای دریایی منابع غذایی هستند که در آنها امکان وجود حساسیت وجود دارد اما سایر محصولات گوشتی در این رابطه رایج نیستند. اکثر افراد مبتلا به آلرژی مرغ علائم خفیفی را در خود مشاهده می‌کنند اما در برخی از افراد نیز امکان دارد واکنش‌های شدیدی رخ دهد که در این صورت باید هر چه سریعتر به مراکز درمانی منتقل شوند. علائم و دلایل ایجاد این نوع آلرژی در کنار روش‌های درمانی مناسب مسائلی هستند که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

آلرژی مرغ

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

ارائه اطلاعاتی در رابطه با آلرژی مرغ

حساسیت داشتن به محصولات گوشتی و حتی پر مرغ برای برخی از افراد مسئله بسیار مهم و یا خطرناکی محسوب نمی‌شود، آلرژی غالبا علائمی همچون تورم و یا بثورات را ایجاد خواهد کرد و این در حالیست که عدم تحمل واکنش‌ها شامل مواردی همچون مسائل گوارشی است. یکی دیگر از شرایط نامطلوبی که برای افراد ایجاد می‌شود مصرف زرده تخم پرندگان به صورت خام است که این حالت را سندرم تخم پرندگان می‌شناسند. مبتلا بودن افراد به آلرژی مرغ در موارد بسیار نادری دیده شده و عمومیت ندارد، این حساسیت می‌تواند در بزرگسالان و یا کودکان ایجاد شود و تفاوتی بین سنین نیست، در هر صورت تمامی آلرژی‌ها مهم هستند و اگر مورد بررسی قرار نگیرند می‌توانند آسیب‌های زیادی را به افراد وارد نمایند.

آیا امکان آلرژی به تخم مرغ نیز وجود دارد؟

آلرژی مرغ

به گزارش مجله پزشکی آسان طب کسانی که نسبت به مرغ حساسیت دارند ممکن است هیچگونه حساسیتی به تخم مرغ نداشته باشند، این دو موضوع جدا از هم به حساب می‌آیند که گاهی وقت‌ها موجب می‌شود تصمیمات نادرستی در زمینه مصرف نکردن این منبع مهم غذایی توسط افراد گرفته شود. کسانی که دچار آلرژی مرغ هستند بهتر است با پزشک مشورت کرده تا در زمینه آلرژی تخم مرغ نیز اطلاعات کافی را به دست آورند و بی جهت از مصرف تخم مرغ خودداری به عمل نیاورند.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی