بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

خواص سیر سیاه، جلوگیری از سرطان و افزایش میل جنسی

پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

سیر سیاه نوعی محصول جانبی است که از سیر به دست می‌آید. البته باید بدانید تهیه کردن این گونه سیر اصلاً آسان نیست و گاهی شما مجبور می‌شوید آنها را تا 40 روز در معرض حرارت و رطوبت قرار دهید. این امر باعث می‌شود تا سیرهای معمولی حالتی کاراملی پیدا کنند. از مهم‌ترین اتفاقاتی که در طی این روند برای سیر می افتد این است که طعم تند خود را از دست می‌دهد چرا که برخی از ترکیبات موجود در این ماده خنثی می‌شوند. خواص درمانی سیر سیاه کمتر از سیر معمولی نیست و حتی در بعضی از موارد بهتر عمل می‌کند و به همین دلیل است که قیمت این گونه سیر بسیار بالا می‌باشد. برای آشنایی با خواص مهم سیر سیاه ما را همراهی کنید.

سیر سیاه

خواص سیر سیاه

همان طور که در بالا اشاره کردیم فرایند 40 روزه‌ای که سیر سیاه آماده می‌شود، تغییرات گسترده‌ای در ساختار سیر ایجاد می‌کند. به همین دلیل است که می‌توان از سیر سیاه در درمان بعضی از بیماری‌ها و ساخت داروها استفاده کرد. شما می‌توانید از این ماده به روش‌های گوناگونی مانند، تخمیر شده، روغن و یا به صورت خام استفاده کنید. کارشناسان تغذیه با انجام دادن آزمایش‌های گوناگون بر روی این ماده دریافته‌اند که فرایند حرارت دادن به سیر باعث افزایش غلظت آلیسین و S-allycysteine می‌شود.

سیر سیاه

افزایش میل جنسی

یکی دیگر از استفاده‌های رایج از سیر و سیر سیاه، در بسیاری از فرهنگ‌ها، افزایش تحرکات جنسی در مردان می‌باشد. پزشکان طب سنتی چینی اعتقاد دارند که این ماده می‌تواند به افزایش میل جنسی کمک کند. در این زمینه تحقیقات گسترده‌ای انجام شده است. دکتر استیون برندج در مقاله‌ای توضیح می‌دهد این گونه سیر می‌تواند به بهبود گردش خون و افزایش متابولیسم کمک کند. این موضوع نه تنها توان جنسی را افزایش می‌دهد، بلکه می‌تواند از مشکلات رایجی ماننداختلال نعوظ نیز جلوگیری کند.

منبع: آسان طب

  • Dr bahar

سیر سیاه

طب سنتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی