بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بافت مو فرانسوی مخصوص دختر خانم‌های اسپرت

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۵۷ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

بافت مو فرانسوی نیز همچون بافت هلندی بسیار اسپرت و منظم بوده و مخصوص دختر خانم‌هایی است که علاقمند به مدل‌های بسیار منظم و آنکادر در آرایش مو هستند. ظاهر بسیار ساده و در عین حال زیبای بافت مو فرانسوی آن را در زمره پرطرفدارترین انواع بافت مو قرار داده و در سراسر دنیا دارای طرفداران بی‌شماری می‌باشد. با توجه با اینکه این مدل از آرایش مو بسیار ساده و قابل اجرا در هر شرایطی است قصد داریم روش انجام صحیح آن را در این مقاله به علاقمندان به انواع بافت مو آموزش دهیم.

بافت مو فرانسوی

بافت مو فرانسوی چگونه انجام می‌شود؟

بافت مو فرانسوی به سادگی و توسط فرمول اصلی بافت یعنی بافت ساده سه تایی انجام می شود. نکته مهم در این بافت مو، توجه به بافت ساده سه تایی از رو بوده و باید قسمت های منظمی از مو را از کف سر جدا نموده و به بافت اصلی خود اضافه نمائیم. امتداد موها نیز تا پشت سر بافته شده و بدین ترتیب تمامی موهای سر در این بافت زیبا شرکت خواهند کرد. نتیجه کار یک بافت زیبا شبیه به سبد بوده که رشته های مختلف مو در حالتی در هم پیچیده اما منظم در تمام طول سر حرکت کرده و به پشت سر ادامه پیدا خواهند نمود.

آماده‌سازی موها جهت بافت مو فرانسوی

قبل از هر چیز موها را شامپو کرده و کاملا از چربی و گرد و غبار پاک نمائید. سپس با استفاده از حرارت غیر مستقیم سشوار موها را خشک نموده تا ریشه موها کاملا خشک و ساقه ها اندکی نمدار باقی بمانند. در این زمان لازم است به وسیله برس سرامیکی یک براشینگ حرفه ای برای موها انجام دهید تا صاف و بدون حالت شوند. از طرفی لازم است موها در حین بافت مو فرانسوی فاقد گره یا وز شدگی باشند.

مراحل انجام بافت مو فرانسوی

بافت مو فرانسوی

آسان طب توجه شما را به چند مرحله ساده در بافت مو فرانسوی جلب می نماید. اگر به اندازه کافی تمرین کنید می توانید برای موهای خود نیز چنین بافت زیبا و فوق العاده ای را انجام دهید.

منبع: آسان طب

  • Dr bahar

بافت مو فرانسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی