بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

6 نوع از بهترین ماسک‌های ضد لک صورت

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۶ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

قبل از تهیه ماسک ضد لک در خانه باید بدانیم که لکه‌های پوستی معمولا به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتند. با توجه به جنس و رنگ پوست هر شخصی، شرایط زندگی، نوع تغذیه و چگونگی در معرض نور خورشید قرار گرفتن، ممکن است انواع مختلفی از لکه‌های پوستی به وجود بیایند. معمولا این ضایعات مخصوصا از نوع عمقی آن، درمانی قطعی و همیشگی ندارند اما برای بهبود و کمرنگ‌تر شدن آن‌ها می‌توان توسط انواع ماسک ضد لک به درمان موقت پرداخت و یا با استفاده از این ماسک‌های خانگی و گیاهی به بهبود وضعیت آن اقدام نمود.

ماسک ضد لک

وظیفه ماسک ضد لک چیست؟

انواع ماسک ضد لک می تواند تا حدود بسیار زیادی از بروز لکه های سطحی پوستی جلوگیری نموده و پوست صورت انسان را روشن و شفاف سازد. اما همانطور که می دانیم درمان لکه های پوستی باید زیر نظر متخصصین پوست انجام شده و نیاز به روش های تخصصی می باشد. به این معنا که در صورت بروز این لکه ها لازم است به پزشک متخصص پوست مراجعه نمود تا درمانی پزشکی را برای لکه های پوستی توصیه و تجویز نماید. به یاد داشته باشید که هیچگاه نباید به طور خودسرانه از داروهای ضد لک پوستی استفاده نمائیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از بهترین انواع ماسک ضد لک پرداخته و چگونگی تاثیر گذاری این ماسک ها را با هم بررسی نمائیم. لازم به ذکر است که استفاده از این ماسک های ضد لک به معنای درمان قطعی نبوده و تنها به روشنی و شفافیت عمومی پوست منجر خواهد شد. آسان طب از شما دعوت می کند جهت آشنایی با انواع ماسک ضد لک خانگی ادامه این مقاله را با دقت مطالعه فرمائید.

ماسک ضد لک سیب و شیر

ماسک ضد لک

یک عدد سیب را با کمی شیر تازه داخل مخلوط کن بریزید. سپس کمی شکر به آن افزوده و خوب هم بزنید سپس این مخلوط را بجوشانید و اجازه دهید تا خنک شود، به مدت 30 دقیقه این ماسک ضد لک را بر روی پوست قرار داده و پس از مدت زمان مذکور بشوئید و از کرم مرطوب کننده استفاده نمائید.

منبع: آسان طب

  • Dr bahar

ماسک ضد لک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی