بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

ماسک زردآلو پوست شما را درخشان می‌‎سازد

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

اگر شما نیز جزء علاقمندان به تهیه و استفاده از انواع ماسک‌های زیبایی پوست در منزل هستید باید بدانید که ماسک زردآلو پوست را شفاف و درخشان می‌سازد. اما علاوه بر ایجاد درخشندگی و شفافیت در پوست صورت، دارای خواصی ویژه بوده که در کمتر میوه‌ای شاهد آن خواهیم بود. در این مقاله با روش تهیه انواع ماسک زردآلو آشنا شده و می‌خواهیم به بررسی تمامی فواید اصلی این ماسک دوست داشتنی صورت بپردازیم.

ماسک زردآلو

خواص ماسک زردآلو برای پوست

اصلی ترین خاصیت ماسک زردآلو وجود ویتامین A در این میوه است که برای پوست و زیبایی بسیار مفید بوده و علاوه بر آن دارای بتاکاروتن می باشد که می تواند همچون لایه ای محافظتی از پوست انسان در برابر اشعه های ماورای بنفش خورشید عمل نماید. همانطور که می دانید بتاکاروتن به عنوان پیش ساز ویتامین A در بدن بوده و افزون بر آن یک آنتی اکسیدان قوی می باشد که بدن انسان را از خطرات و صدمات رادیکال های آزاد محفوظ می دارد. همچنین به دلیل فراوانی ویتامین C در این میوه به عنوان عاملی قدرتمند در کلاژن سازی پوست می تواند به جوانسازی پوست صورت پرداخته و برای مدتی طولانی تر خاصیت ارتجاعی آن را حفظ نماید. به همین دلیل است که ماسک زردآلو یکی از موثرترین ماسک ها جهت جوانسازی و درخشندگی پوست می باشد. به این معنا که می تواند به عنوان یک عامل ضد لک عمل نموده و در از بین بردن و یا کمرنگ تر نشان دادن این لکه ها مفید واقع شود. جهت آشنایی با روش تهیه انواع ماسک زردآلو ، آسان طب از علاقمندان دعوت می کند ادامه این مقاله را مطالعه فرمایند.

بستن منافذ باز با ماسک زردآلو

ماسک زردآلو

بسیاری از افراد از مشکلی با عنوان منافذ باز پوست رنج می برند. جهت رفع این عارضه می توان چند عدد زردآلوی رسیده را له کرده و چند قطره روغن بادام شیرین و خالص را بر روی آن چکانده و خوب هم بزنید. سپس پوست صورت خود را به وسیله یک پنبه آغشته با گلاب طبیعی تمیز کرده و از این ماسک زردآلو به مدت 20 دقیقه بر روی پوست خود بمالید. پس از مدت زمان مذکور صورت خود را با آب ولرم شسته و مجددا با گلاب طبیعی ماساژ دهید. این نوع از ماسک زردآلو علاوه بر خواص مذکور دارای خاصیت جوانسازی برای پوست بوده و می تواند در مدت زمانی کوتاه، شادابی و طراوت از دست رفته پوست شما را باز گرداند.

ادامه مطلب: آسان طب

  • Dr bahar

ماسک زردآلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی