بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

زیورآلات شیک و چگونگی استفاده از بدلیجات

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۸ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

استفاده از زیورآلات، در تمامی دوران‌های بشری مورد توجه بوده و پیشینه استفاده از آن به هزاران سال قبل بر می‌گردد و امروزه نیز از مهمترین لاین‌های زیبایی در دنیای مد و فشن به شمار می‌رود. چگونگی استفاده از انواع زیورآلات اعم از جواهرات قیمتی و یا بدلیجات فانتزی، به قدری دارای اهمیت بوده که حتی کوچکترین اشتباه در استفاده از آنها می‌تواند بزرگترین لطمه را به آراستگی استایل، پوشش و میکاپ افراد وارد کند. به همین دلیل بر آن شدیم در این مقاله به بررسی انواع زیورآلات پرداخته و شرح مختصری درباره چگونگی استفاده و ست کردن آن با نوع پوشش و استایل افراد دهیم.

زیورآلات

اصول ابتدایی در استفاده از زیورآلات

قبل از هر چیز باید نسبت به انتخاب زیورآلات خود به نکاتی مهم توجه نمائید. توجه به این نکات می تواند کیفیت آراستگی و هماهنگی زیورآلات شما را با نوع پوشش و لباستان تضمین کند. آسان طب توجه علاقمندان را به این نکات مهم و اصلی جلب می نماید:

1. مد نظر قرار دادن شخصیت درونی

توجه به این نکته می تواند ظاهری شیک و هماهنگ را برای شما به ارمغان بیاورد. روحیات و شخصیت درونی و بیرونی افراد ارتباطی مستقیم با زیورآلات آنها دارند و باید دقیقا مطابق با یکدیگر باشند. مثلا سن و جنسیت افراد، موقعیت اجتماعی و شغل افراد، تمایلات هنری و... از نکاتی است که در انتخاب متناسب ترین زیورآلات می توانند به ما کمک شایانی نمایند.

2. انتخاب زیورآلات با توجه به رنگ پوست

در حالت کلاسیک اگر رنگ پوست شما تناژ گرم داشته یعنی دارای پیگمنت های قرمز بیشتری نسبت به رنگ های دیگر باشد باید از زیورآلاتی طلایی رنگ استفاده نمائید و بر عکس اگر تناژ رنگی پوست شما دارای پیگمنت های آبی یا سبز بیشتری باشد به این معناست که پوست شما جزء زیر مجموعه رنگ های سرد بوده و باید از زیورآلات نقره ای استفاده نمائید. البته در بسیاری از موارد نیز می توان عکس این موضوع را پیاده سازی نمود. یعنی استفاده زیرکانه از زیورآلاتی که عامدانه با تناژ رنگی طبیعی پوست اختلاف داشته و جهت ایجاد بیشترین کنتراست یا تمرکز مورد استفاده قرار می گیرند.

3. سادگی را در اولویت قرار دهید

زیورآلات

این موضوع یکی از مهمترین مسائل در امر ست کردن زیورآلات می باشد. به این معنا که نیازی به استفاده از سری کامل جواهرات یا بدلیجات نیست. بلکه استفاده هنرمندانه و هماهنگ سازی شده از یک یا دو قطعه از زیورآلات می تواند ظاهر شما را تا حد نهایت زیبا و جذاب سازد مشروط بر آنکه درست انتخاب شده تا به بهترین شکل ممکن دیده شود

منبع: آسان طب

  • Dr bahar

زیورآلات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی