بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

لاغر کردن با خام گیاهخواری یک برنامه ویژه برای افراد چاق

يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

لاغر کردن با خام گیاهخواری یک شیوه بسیار ساده و کامل برای کم کردن اضافه وزن و باری است که با بدخوری برای خودمان بوجود آورده‌ایم، ساده‌ترین شکلی که شاید بتوان به آن مراجعه کرد، چون در غیر این صورت شما در سایت‌ها یا زیرنویس برنامه‎های تلویزیونی مدام در حال جستجوی داروی لاغری یا عمل‌های لاغری هستید. نکته جالب این است که در تبلیغات قرص‌های لاغری، شرکت‌های سازنده تاکید دارند اینگونه قرص‌ها گیاهی هستند! اما آیا همه گیاهی‌اند؟ بعد از این همه سال مشاهده نزدیک پروسه‌های گیاهی، تاکنون ندیده‌ایم که بشود 10 روزه 20 کیلو وزن کم کرد (جدای رژیم‌های سنگین ورزشی که بسیار آسیب زننده هستند و فقط مخصوص قهرمانان این رشته در قبل از مسابقات وزن کشی است) به هیچ وجه دیگر نمی‌شود بدون آسیب به سرعت این قدر وزن کم کرد اما می‌شود سالم، طبیعی و با برنامه‌ریزی درست به یک وزن متناسب و ایده آل رسید. با ما در مقاله‌ی لاغر کردن با خام گیاه خواری همراه باشید.

لاغر کردن

نحوه لاغر کردن با خام گیاهخواری 

در مقاله رفع چاقی و کاهش وزن با خام گیاهخواری دریافتیم که بارهای اضافه ای در پروسه طولانی مدت بدخواری به ما اضافه شده اند و چون این چربی و بار اضافه زیر پوست ما انباشت می شود، متوجه آن نخواهیم شد تا زمانی که دیکر دکمه شلوارمان را نتوانیم ببندیم یا پیراهنمان در اولین باری که خم می شویم درز پاره کند. بعد از این که کمی سخت راه رفتیم و نفس نفس هایمان شروع شد و زانو درد گرفتیم تصمیم می گیریم لاغر کنیم و اولین توصیه که احتمالا از طرف اهالی محل یا دوستان و آشنایان است این است: کمتر بخور! چند روز کمتر می خوریم اما می بینیم نمی شود و بعد از دیدن اولین ساندویچی به داخل آن می رویم و اگر همیشه دو تا بندری می خوردیم این بار سه تا سفارش می دهیم و در کنارش سیب زمینی و نوشابه می زنیم و یک آخیش از ته دل و هر چه به قول دوستان رشته بودیم پنبه می کنیم!

نکات مهم در لاغری با خام گیاه خواری

لاغر کردن

پس از آنکه تصمیم گرفتید با خام گیاهخواری برنامه و شیوه غذایی خود را تا رسیدن به تناسب پیش ببرید باید موارد زیر را به شکلی درست درک و اجرا کنیم:

♦ نکته مهم و شاید بتوان گفت مهمترین نکته این است که به بدن اجازه دهیم از چربی انباشت شده به نسبت و زمان بندی درست برای سوخت و ساز خودش استفاده کند. بدن چربی انباشت شده را دفع نمی کند (در کل بدن چربی را دفع نمی کند مگر در بیماری های خاصی که بدن چربی را بعد از ورود به روده بدون تفکیک دفع می کند) پس باید تا وقتی که گونی برنج بر روی پشت مان پر است از آنها استفاده نمایبم. بدن قند مازاد را به صورت توده چربی انبار می کند وقتی که بدن نیازمند انرژی باشد مغز دستور به تجزیه چربی داده و چربی به قند تجزیه شده و صرف سوخت و ساز می شود. ما در مدت زمان مشخص پس می توانیم از ذخیره انبار شده خودمان برای خودمان استفاده نماییم.

منبع: آسان طب

  • Dr bahar

لاغر کردن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی