بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

فواید ماسک آبرسان پوست در رفع خشکی صورت

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۸ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

اهمیت ماسک آبرسان مخصوصا برای پوست‌های خشک، بر هیچکس پوشیده نیست و می‌توان به سادگی آن را تهیه نموده و در منزل از این ماسک‌های پرفایده کمال استفاده را برد. ماسک آبرسان پوست در فصل‌های سرد سال دارای اهمیتی بالاتر از هر زمان دیگری بوده و باید برای هر شخصی که به زیبایی و سلامت پوست صورت خود اهمیت می‎دهد در اولویت قرار گیرد. در ادامه روش‌های ساخت ماسک‌های خانگی جهت آبرسانی به انواع پوست را آموزش داده و دلایل اهمیت آنها را بر می‌شماریم.

ماسک آبرسان

اهمیت ماسک آبرسان برای پوستهای خشک

در تمامی حالت های مختلف پوست باید جهت حفظ جوانی و شادابی آنها کوشید و چنانچه پوست ما از نوع خشک باشد باید نحوه مراقبت از آن را به شکلی ویژه مد نظر قرار دهیم. خشکی پوست بنا به هر دلیلی اعم از طبیعی یا اکتسابی باید کنترل شده و رطوبت مورد نیاز جهت حفظ حالت ارتجاعی آن، در اختیار پوست قرار گیرد. خشکی پوست در مدت زمانی کوتاه می تواند چین و چروک هایی سطحی یا عمیق را در نواحی مختلف صورت ایجاد نماید و اگر به موقع آنها را کنترل نکنیم ممکن است برای همیشه در صورت ما باقی بمانند. برای همین است که باید همواره به فکر رطوبت رسانی به پوست بوده و به طرق مختلف مانند ماسک های زیبایی خانگی و یا استفاده از انواع کرم های گیاهی، پوست خود را احیاء نمائیم.

چگونه ماسک آبرسان تهیه کنیم

ماسک آبرسان

بسیاری از مواد طبیعی و یا میوه های فصل می توانند در ماسک آبرسان ما شرکت داشته و رطوبت مورد نیاز را به پوست صورت ما برسانند. موادی مانند شیر، ماست، انواع میوه ها، روغن مغزها و… می توانند به صورت رنده یا آسیاب شده و مخلوط با مایعات طبیعی مختلف به صورت یک ماسک آبرسان قوی عمل نمایند. در این مقاله به معرفی 5 ماسک زیبایی موثر جهت آبرسانی و ویتامینه پوست خواهیم پرداخت:

  1. ماسک آبرسان پوست با خیار
  2. ماسک آبرسان پوست با ماست
  3. ماسک آبرسان پوست با سیب
  4. ماسک گوجه فرنگی جهت آبرسانی پوست
  5. ماسک شیر و عسل برای پوست های خشک
منبع: آسان طب
  • Dr bahar

ماسک آبرسان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی