بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

حرکت سطحی کارتریج در میکروپیگمنتیشن ماژیکی

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۴ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

میکروپیگمنتیشن ماژیکی از معروف‌ترین و ماندگارترین انواع آرایش دائم در ناحیه ابروها بوده و بسیاری از خانم‌ها این شیوه از زیباسازی ابروها را تجربه کرده‌اند. برخی از افراد به تصور اینکه این تکنیک، ساده و پیش پا افتاده بوده و نیاز به دقت و رعایت اصول کلاسیک ندارد، آن را به گونه‌ای غیر تخصصی انجام می‌دهند که باعث بروز ظاهری ناخوشایند و نازیبا در ناحیه ابروها خواهد شد. در این مقاله می‌خواهیم تمامی مراحل تخصصی میکروپیگمنتیشن ماژیکی را تشریح نموده و جزئیات مهم را در این باره بیان نمائیم.

میکروپیگمنتیشن ماژیکی

بهترین روش برای میکروپیگمنتیشن ماژیکی

قبل از هر چیز باید بگوئیم که این نوع از آرایش دائم نیز باید حتما توسط پیگمنتر مجرب و با تجربه انجام شود تا شاهد آسیب ها و عوارض پوستی ناشی از شیوه غیر استاندارد این لاین آرایشی نباشیم. دستگاه مورد استفاده در این تکنیک نیز مانند تمامی موارد در آرایش دائم، باید حتما دستگاه ایمن میکروپیگمنتیشن باشد، چرا که این دستگاه دارای کارتریج های یکبار مصرف بوده و پس از هر بار استفاده برای جلوگیری از انتقال آلودگی ها، دور انداخته خواهد شد. بهترین روش برای میکروپیگمنتیشن ماژیکی ، انجام حرفه ای تزریق پیگمنت در سطحی ترین لایه پوست بوده تا پس از مدت زمانی اندک، رو به محو شدن و کم رنگ تر شدن پیش برود. بنابراین حرکت سطحی کارتریج بر روی پوست دارای بیشترین اهمیت بوده و پیگمنتر باید مدام این نکته را مد نظر قرار دهد. جهت آشنایی بیشتر با تکنیک صحیح میکروپیگمنتیشن ماژیکی ، آسان طب به شما توصیه می کند ادامه مقاله را مطالعه فرمائید.

کادر ابرو در میکروپیگمنتیشن ماژیکی

میکروپیگمنتیشن ماژیکی

کادر ابرو در تکنیک میکروپیگمنتیشن ماژیکی دارای اهمیتی بسیار بالا می باشد. در این کادر باید قرینگی میان دو ابرو حفظ شده و پخش رنگ در این نواحی باید شبیه به پخش رنگ در بدنه ابرو باشد. برخی از پیگمنترها در ناحیه کادر ابرو حالتی شبیه به خطی فرو رفته ایجاد می نمایند که رنگی عمیق تر و تیره تر از سایر نواحی ابرو خواهد داشت که این موضوع با اصول حرفه ای آرایش دائم مغایرت دارد.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی