بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

میکروپیگمنتیشن سایه چشم و رعایت اصول آرایش دائم

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

میکروپیگمنتیشن سایه چشم که در میان اصطلاحات آرایشی با عنوان شیدینگ چشم نیز معروف است، در صورت رعایت کلیه موارد اصولی، ایمنی و بهداشتی می‌تواند یکی از زیباترین تکنیک‌ها در میان انواع روش‌های آرایش دائم باشد. این تکنیک توسط پیگمنترهای مجرب در مراکز مجاز و مجهز انجام می شود. در این مقاله به بررسی میکروپیگمنتیشن سایه چشم خواهیم پرداخت.

میکروپیگمنتیشن سایه چشمضخیم

میکروپیگمنتیشن سایه چشم چیست؟

همانطور که گفتیم میکروپیگمنتیشن سایه چشم توسط پیگمنترهای ماهر و با تجربه انجام می شود. به این معنا که تجربه و شناخت گسترده آناتومی چشم و پوست نواحی اطراف آن در این تکنیک دارای اهمیتی ویژه بوده و درصد موفقیت نتیجه کار را تا حد قابل قبولی افزایش خواهد داد. در این تکنیک با استفاده از دستگاه ایمن میکروپیگمنتیشن که دارای کارتریج های یکبار مصرف می باشد می توان خطی بسیار نازک و ظریف بر روی خط طبیعی چشم متقاضی ایجاد نموده و با استفاده از سایه کاری جزئی و روش نقطه ای به ایجاد حالتی زیبا شبیه به سایه چشم آرایشی در پلک بالایی چشم پرداخت. پیگمنتر باید بسیار ماهرانه و با حرکت های جزئی و نامحسوس بر روی پوست حرکت کرده و از ایجاد فشاری بیش از حد بر روی پوست پرهیز نماید. برخی از افراد دوست دارند که از رنگ های فانتزی مانند سبز یا آبی در قسمت سایه کاری استفاده شود که با استفاده از رنگ های مکمل و تثبیت کننده می توان از این رنگ های فانتزی نیز در میکروپیگمنتیشن سایه چشم استفاده نمود. آسان طب از علاقمندان به این تکنیک دعوت می کند ادامه مقاله را مطالعه بفرمایند.

روش انجام میکروپیگمنتیشن سایه چشم

میکروپیگمنتیشن سایه چشم

مرحله اول: در ابتدا توسط کارتریج یک یا دو سر، یک بن مژه تخصصی در لا به لای مژه های فرد انجام شده تا روزنه های خالی در این ناحیه پوشانده شود. دلیل انجام این مرحله این است که معمولا پس از بهبود ناحیه و کاهش تورم پلک ها، شاهد نقاطی خالی و بی رنگ خواهیم بود بنابراین باید بن مژه های شخص به وسیله حرکت های نقطه ای و بسیار سطحی پوشانده شود.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی