بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

حرکت هنرمندانه قیچی آرایشگری در کوپ بهاری موها

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۱۸ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

کوپ بهاری موها باید با نهایت هنرمندی انجام شود چرا که در آغاز بهار و با گذشت روزها و ماه‌های دلپذیر این فصل ملایم و معتدل، موهای افراد باید تنفس کرده و فرصتی دوباره جهت ترمیم و رشد مجدد را در اختیار داشته باشند. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی بهترین مدل‌ها برای کوپ بهاری پرداخته و پیشنهادهایی جالب و جدید را برای آرایش موها در این فصل از سال ارائه دهیم.

کوپ بهاری

مراقبت از مو قبل از کوپ بهاری

در فصل بهار باید بیشترین مراقبت را از موهای خود به عمل آورید. همانطور که می دانید موها در فصل زمستان دچار خشکی و کم آبی شده و بنابراین برای احیای مجدد در فصل بهار باید به سراغ انواع روش های خانگی جهت تغذیه موهای خود بروید. بهتر است جهت خشک کردن موهای خود از سشوار صرف نظر کرده و موهای خود را پس از استحمام با جریان هوای طبیعی خشک نمائید. از طرفی می توانید به سراغ انواع ماسک مو گیاهی رفته و ریشه و ساقه موهای خود را تقویت نمائید. انواع مختلفی از سرم مو برای حالت های مختلف اعم از خشک یا چرب وجود داشته که می تواند حالت موهای شما را بهتر کند. از طرفی می توان با تغییر رنگ موها از تیره به روشن جلوه ای ملایم تر در چهره و موها به وجود آورد. شما به هر ترتیبی که شده باید وضعیت موهای خود را هماهنگ با آب و هوا و شرایط ویژه فصل بهار کنید تا بتوانید از کوپ بهاری خود بیشترین زیبایی را بهره مند شوید.

پیشنهاد آرایشگر برای کوپ بهاری

کوپ بهاری

همه ساله مدل های جدیدی جهت کوپ بهاری پیشنهاد می شود که می توان بر روی انواع مختلف مو امتحان کرده و زیبایی متفاوتی را تجربه نمود. در ادامه قصد داریم این مدل های جدید را معرفی کرده تا علاقمندان بتوانند با انتخاب های جدیدتری مواجه شده و از مدرن ترین روش ها مطلع شوند.

منبع: آسان طب

  • Dr bahar

کوپ بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی