بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

پاکسازی بدن توسط شیوه تغذیه خام گیاهخواری

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۱۱ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

پاکسازی بدن را زیاد شنیده‌ایم و روش‌های مختلفی برای آن توصیه شده و ممکن است حتی تعدادی از روش‌های پاکسازی را انجام داده باشید. اما در این مقاله منظور از پاکسازی، شعورمندی بدن در روند ترمیمی خود است که فقط و فقط در شیوه خام گیاه خواری این اتفاق می‌‌افتد. دلایل این تاکید هم در مقاله‌های مرتبط بررسی خواهد شد و یا بررسی شده است، اما در اینجا نگاه اجمالی می‌اندازیم به اینکه بدن چگونه خودش را ترمیم و پاکسازی می نماید با ما همراه باشید.

پاکسازی بدن

پاکسازی بدن و هوشمندی رفتاری سیستم بدنی 

همانگونه که گفته شد در اینجا تاکید بر پاکسازی عامل بیرونی و خود فرد نیست بلکه هوشمندی رفتاری خود بدن است که هماهنگ کننده شیوه ترمیم بدنی است. در بررسی های انجام شده از روند درمانی و سلامت افراد خام گیاهخوار، شما متوجه می شوید که پس از شروع پروسه خام گیاه خواری توسط فرد روند پاکسازی و ترمیم سلولی آغاز می شود. گاها این روند بلافاصله بعد از شروع خام گیاه خواری و در برخی مواد پس از چند روز از شروع این شیوه، روند ترمیمی و پاکسازننده آغاز می شود.

اما واقعا چرا؟! جواب این سوال به اولویت بندی های حیاتی بدن باز می گردد. بدن آگاهانه بر اساس میزان حیات بخشی یا خطر تهدیدی به حیات، عمل ایمونولوژی و ترمیمی یا پاکسازی سلولی را انجام می دهد. در مورد شخص مورد نظر بدن چون مطمئن شده فرد در انجام این شیوه تغذیه طبیعی و کامل استمرار دارد، در چند جبهه عملیات خود را آغاز می کند. ابتدا در این شخص به سراغ مناطق پر خطر و ریسک حیاتی می رود که احتمالا اولویت اولش کبد چرب و اضافه وزن بوده اولویت دوم دلایل و مشکلاتی است که باعث بوجود آمدن دیابت و … می شود.

منبع: آسان طب

  • Dr bahar

پاکسازی بدن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی