بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

خام گیاه خواری و واکنش‌های معجزه آسای بدن

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۰۶ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

خام گیاه خواری و مجموعه واکنش‌های بدن که اصطلاحا به آن‌ها واکنش‌های معجزه آسا می‌گویند یکی از مهمترین نکات برای افرادی است که تصمیم گرفته‌اند شیوه خام گیاه خواری را شروع کنند. در مقاله شستشوی فرش تن با خام گیاهخواری عنوان شد که ما در این شیوه چه عملیاتی را انجام می‌دهیم اما بهتر است کمی در رابطه با این مطلب هم بدانیم که واکنش بدن در رابطه با این شستشو چیست. در کتاب خام گیاه خواری آرشاویر آوانسیان به دفعات اشاره شده که بدن بعد از این که خام گیاه خواری را آغاز نمود واکنش‌هایی می‌دهد که این واکنش‌ها را آرشاویر به معجزه شباهت داده چرا که اگر بدانیم چه می‌شود پی خواهیم برد این معجزات چه هستند، بیاییم با هم در رابطه با این واکنش‌ها بدانیم.

گیاه خواری

اولین واکنش های بدن و خام گیاه خواری 

آسان طب با تحلیل شرطی شدگی های شروع خام گیاهخواری مطلبی کوتاه برای آگاهی عمومی درج نمود پس از درک آن شرطی شدگی ها که مربوط به خود شخص است باید بدانیم که بدن بعد از 48 ساعت از شروع خام گیاه خواری واکنش هایی را بروز می دهد. دقیقا پس از 2 روز کامل اولین واکنش های بدنی مربوط به سیستم گوارش و محفظه سر و مغزی است. به دلیل اهمیت این موضوع به تفکیک به آنها خواهیم پرداخت.

گیاه خواری

این پاکسازی خودکار سیستم گوارش معمولا به شکل موازی در روده بزرگ و همزمان در معده آغاز می شود. با توجه به مقالات تخصصی که آسان طب در رابطه با معده و کارکرد تخصصی آن به ثبت رسانده یکی از پرکارترین و پرکش و قوس ترین مراکز بدن، معده است و در سیستم کاملا اشتباه پخته خواری حجم توده ای غذاهای متنوع با کمترین درصد جویده شدن، به شکل آنی و با حجم بالا به معده وارد می شده و معده باید تمام تلاش خود را نموده که بتواند از پس این غذای ناسالم و جویده نشده بر آید و در نهایت آنچه از دستش بر می آمد را انجام می داد و توده غذایی به سمت روده حرکت می کرد. این فعالیت مداوم معده که متاسفانه با بی نظمی خوراکی ما همراه بوده، این بافت را به مرور با مشکلات فراوانی روبرو کرده است.

منبع: آسان طب

  • Dr bahar

گیاه خواری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی