بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

آبرسانی مو روشی عالی برای رفع خشکی موها

پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

زمانی که موهای ما در اثر عوامل مختلف دچار خشکی و شکنندگی می‌شود بهترین روش برای درمان آن آبرسانی مو می باشد. بعضی از شیوه‌های آبرسانی مو بلافاصله در ظاهر موها حالتی لطیف و براق ایجاد کرده اما باید به یاد داشته باشیم موهایی که دچار خشکی و شکنندگی شده‌اند نیاز به دوره‌ای کامل برای ترمیم خود دارند تا بتوانند لطافت و شفافیت خود را بازیابند. آبرسانی مو به روش خانگی می‌تواند تا حدود زیادی به رفع خشکی و کدری موها کمک نماید.

آبرسانی مو

درباره آبرسانی مو

آبرسانی مو به زبان ساده یعنی استفاده از مواد گیاهی یا ماسک مو تقویتی جهت احیای موهای وز شده و خشک که به انواع روش های خانگی می توانیم آن را انجام دهیم. آبرسانی مو بر 2 قسم است:

  1. قسمت اول مربوط به آبرسانی مو از طریق تغذیه صحیح و سرشار از ویتامین و مواد معدنی است.
  2. بخش دوم مربوط به استفاده مکرر و منظم از انواع ماسک مو که بتواند وضعیت صدمه دیده کوتیکول مو را تا حد زیادی در ظاهر امر بهبود ببخشد و در نتیجه راه هیدراته شدن مو از طریق اصلاح تغذیه و ویتامینه طبیعی باز شود.

تغذیه مناسب برای تقویت مو

آبرسانی مو

می دانیم که بخش بزرگی از خشکی و ریزش مو به دلیل کمبود آهن و پروتئین است. برای رفع این معضل باید به فکر روش تغذیه ای مناسب بود که بتواند این مواد را به طور طبیعی در اختیار بدن قرار دهد، باید بدانید که جعفری تازه یکی از منابع غنی آهن است که به صورت تازه در دسترس همگان قرار دارد و بهتر است به شکل خام مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی