بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

عوارض آرایش دائم را جدی بگیرید

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۱۲ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

شاید افرادی باشند که از عوارض آرایش دائم بی خبر بوده و بدون اطلاع از چنین عوارضی اقدام به آرایش دائم در نواحی مختلف صورت نمایند. آرایش دائم یعنی تزریق رنگهایی سازگار با پوست صورت به وسیله دستگاه میکروپیگمنتیشن که در صورت انجام غیر اصولی و غیر بهداشتی این تکنیک می تواند متقاضی را با انواع عوارض آرایش دائم درگیر نماید. در این مقاله به بررسی عوارضی این چنینی در آرایش دائم پرداخته و توجه علاقمندان این رشته آرایشی را به نکاتی بسیار مهم درباره این عوارض جلب می نماییم.

عوارض آرایش دائم
tatto events

درباره عوارض آرایش دائم

آرایش دائم باید در یک مرکز مجهز و در شرایطی که به طور کامل از امکانات و تجهیزات ایمنی، بهداشتی و سلامتی داراست توسط پیگمنتر که دوره های کامل آموزشی را گذرانده و به اصول آرایشی، بهداشتی و ایمنی مسلط است انجام شود.

عوارض آرایش دائم
tatto events

تغییرات رنگ شایع ترین عوارض آرایش دائم

یکی از شایع ترین عوارض آرایش دائم، عارضه تغییرات رنگی در ناحیه مورد نظر می باشد. این تغییرات رنگی می تواند شامل تغییر رنگ به حالت خاکستری، آبی، بنفش، سبز، قرمز و… باشد که معمولا از 2 هفته بعد از انجام آرایش دائم شروع شده و در این صورت برای همیشه به همین حالت باقی خواهد ماند.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی