بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

میکروپیگمنتیشن ابرو بررسی صفر تا صد آن

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۳۱ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

میکروپیگمنتیشن ابرو یعنی آرایش دائم در ناحیه ابروها به وسیله دستگاه ایمن میکروپیگمنتیشن. میکروپیگمنتیشن ابرو یکی از پرطرفدارترین روش های آرایش دائم در سراسر دنیا بوده که پیگمنتر (کاربر) در این تکنیک به وسیله دستگاه میکروپیگمنتیشن به بازسازی ابروهای کم حجم یا ابروهایی که دچار ریزش مو شده اند پرداخته و درصدد ایجاد حالتی طبیعی در ناحیه ابروها از طریق تزریق اصولی رنگهای سازگار با پوست بر می آید.

میکروپیگمنتیشن ابرو

درباره میکروپیگمنتیشن ابرو

میکروپیگمنتیشن ابرو مخصوص خانم هایی است که به هر دلیلی دچار ریزش مو در ناحیه ابروها شده اند. یا مخصوص افرادی که از ابتدا دارای ابروهای باریک و کم پشت بوده اند. در چنین حالتی پیگمنتر می تواند با انواع روش های رایج در تکنیک میکروپیگمنتیشن به شبیه سازی تارهای ابرو پرداخته یا به وسیله روش هایی همچون سایه زدن یا انواع هاشورهای ابرو فرم زیبا و چشمگیری به ابروها بدهد.

قرینه سازی در میکروپیگمنتیشن ابرو

میکروپیگمنتیشن ابرو

یکی از نکات بسیار مهم در میکروپیگمنتیشن ابرو ایجاد حالت قرینه در ابروهاست. به یاد داشته باشید که در حالت کلی هیچ چهره ای دارای تقارن صد در صد نیست و سمت راست و چپ صورت هر شخصی به شکلی جزئی با هم تفاوت دارد.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی