بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

میکروبلیدینگ مدرنترین شیوه آرایش دائم ابرو

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۵۴ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

میکروبلیدینگ جدیدترین و مدرنترین شیوه آرایش دائم ابرو هاست که در میان خانم ها طرفداران بسیاری پیدا کرده و به دلیل ظاهر فوق العاده طبیعی آن مورد استقبال چشمگیری قرار گرفته است. این شیوه از آرایش دائم به شکلی کاملا سطحی در لا به لای موهای طبیعی ابرو انجام شده و تشخیص این هاشورهای کرکی از موهای طبیعی ابرو بسیار سخت است.

میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ چگونه انجام می شود؟

میکروبلیدینگ توسط قلمی با عنوان قلم تاچ و یک قطعه نصب شونده بر نوک آن که از سوزن های ریز و به هم پیوسته تشکیل شده و ایجاد قطعه ای کوچک همانند تیغ (بلید) میکند، انجام شده و این امکان را به کاربر می دهد که خطوط هاشور مانند بسیار ریز و کرکی شکلی در لا به لای موهای ابرو ایجاد نماید.

نکات مهم در میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ

قبل از هر چیز آموزش صحیح این شیوه در مراکز معتبر و مجاز شرطی لازم و ضروریست. پیگمنتر باید به اصول آرایش صحیح صورت تسلط کامل داشته و مهارت دست پیگمنتر در میکروبلیدینگ باید به گونه ای سریع و عاری از اشتباه باشد که با یکبار حرکت بلید بر لایه سطحی پوست رنگ کافی به پوست تزریق شده و از خونریزی شدید جلوگیری شود.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی