بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

دکلره و بهترین روش های دکولوراسیون مو

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۰۹ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

در پروسه دکولوراسیون یا همان بلیچینگ موها از پودر دکلره و اکسیدان 12 درصد استفاده می شود که ترکیب این دو ماده با یکدیگر موجب واکنش شیمیایی قوی شده و در مجاورت موها می تواند باعث روشن شدن موها تا پایه 10 شود. روش های متعددی برای دکلره کردن موها وجود دارد که در این مقاله به تشریح این روش ها پرداخته و توجه شما را به توصیه هایی مفید درباره آن جلب می نماییم.

دکلره
bleaching

چگونگی انجام دکلره

محصولات دکلره یا روشن کننده های مو به صورت پودرهای آبی یا سفید، کرم، ژله و یا مایع وجود دارند که برای استفاده از آنها لازم است که با اکسیدان ترکیب نماییم. به تناسب ماده مورد نظر می توان درجه روشن شدن موها را تعیین نمود. مثلا پودرهای دکلره از قوی ترین روشن کننده های مو هستند که می توانند پایه موها را به 8 تا 10 برسانند و بقیه انواع مواد روشن کننده می توانند درجه روشن کنندگی متوسط یا ضعیف داشته باشند.

رنگ انتخابی مناسب برای انواع دکلره

دکلره

در بلیچینگ ضعیف رنگ انتخابی ما می تواند شامل: قهوه ای، بلوطی، مسی، آکاژو، فندقی تیره، قهوه ای صدفی و مانند آنها باشد. در بلیچینگ متوسط می توان از رنگهایی همانند بلوند تیره، قهوه ای و بلوند تیره، خاکستری، بلوند مرواریدی و… استفاده کرد.

منبع: آسان طب

  • Dr bahar

دکلره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی