بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

کاشت ناخن پودری و مراحل صحیح انجام آن

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۲۶ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

کاشت ناخن پودری از قدیمی ترین روش های زیباسازی ناخن ها بوده و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. با پیشرفت دنیای آرایش و زیبایی، این شیوه زیباسازی ناخن نیز پیشرفت های بسیاری کرده و تا به امروز لقب دومین لاین تخصصی آرایشی را (پس از لاین رنگ مو) به خود اختصاص داده است. کاشت ناخن زیر مجموعه های بسیاری داشته که هر یک از آنها نیاز به تجربه و دانش مخصوص به خود است، برای ورود به این لاین تخصصی و انتخاب بهترین روش برای کاشت ناخن باید به بررسی جزء به جزء مواد مصرفی و روش کلاسیک کاشت ناخن پودری بپردازیم.

کاشت ناخن پودری

چگونگی انجام کاشت ناخن پودری

در روش کلاسیک کاشت ناخن پودری از پودر اکریلیک و لیکوئید مخصوص به آن که فرمولاسیون هر یک با دیگری متناسب و سازگار است برای ساخت ماده ای خمیری شکل استفاده می شود که همچون لایه ای سخت روی سطح ناخن ها را پوشانده و پس از فرم دهی و سوهان کشی، زیبایی خاصی را به ناخن های طبیعی افراد می بخشد. در ابتدا مانیکور کاملی به وسیله سوهان برقی و دستی برای آماده سازی ناخن ها جهت کاشت ناخن پودری انجام می شود.

پودرهای کاور (پوشاننده)

کاشت ناخن پودری

این پودرها در رنگ های هلویی، کرم و صورتی موجود بوده و جهت پوشش کامل ناخن ها استفاده می شود به طوری که پس از سوهان کشی و پولیش ناخن، جزئیات زیرین کاشت دیده نشده و مناسب افرادی است که دوست دارند صدف طبیعی ناخن شان دیده نشود. همچنین از این پودر در صدف سازی ناخن ها در گریم ناخن استفاده می شود که ناخن کار باید به ساخت صدف مصنوعی برای متقاضی بپردازد.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی