بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

آرایش دائم و رعایت نکات ایمنی و سلامتی

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۳۷ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

آرایش دائم یکی از تکنیک های آرایشی بوده که به آرایشگر این امکان را می دهد تا به وسیله دستگاه های مخصوص، پیگمنت های رنگی را به لایه زیرین پوست تزریق کرده و بدین ترتیب به رفع عیوب ظاهری صورت از قبیل عدم قرینگی در ابروها، لب ها و… بپردازد. امروزه پیشرفت های چشمگیری در این رشته صورت گرفته و شانس ایجاد صدمه به بافت های پوست را تا حد امکان پایین آورده است. البته نباید این نکته را از نظر دور داشت که رعایت موارد بهداشتی، ایمنی و سلامتی در این رشته حرف اول را می زند.

آرایش دائم

اصول اولیه آرایش دائم

قبلا از هر چیز یک پیگمنتر باید به اصول آرایش صحیح صورت وارد بوده و تسلط کاملی به ترکیب رنگها و چگونگی تثبیت آن داشته باشد. بنابراین گذراندن دوره های مخصوص آرایش صورت و تسلط کامل و کافی به اصول قرینه سازی در آن، شرط ابتدایی ورود به این رشته است.

مشاوره قبل از آرایش دائم

آرایش دائم

قبل از هرگونه آرایشهای دائم باید جلسه ای با متقاضی در نظر بگیرید و تمامی نکات و توصیه های مراقبت بعد از آرایش دائم را به مشتری خود آموزش دهید.

منبع: آسان طب

  • Dr bahar

آرایش دائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی