بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

کرم پودر و بررسی انواع آن – لیکوئید ، پن استیک و پنکیک

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۲۷ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

متاسفانه این روزها خانم های جوان و حتی دختران نوجوان به دلیل استفاده روزانه از کرم پودر و پنکیک صدمات زیادی به پوست خود زده و زیبایی طبیعی  پوست خود را زیر لایه زخیمی از کرم پودر پنهان کرده و پس از مدتی از بین میبرند. از طرفی استفاده مکرر از چنین محصولات چرب و سنگینی روند پیری پوست را در این افراد افزایش داده و پس از مدتی کوتاه تر از همسن و سالان خود دچار افتادگی عضلات صورت و چروک های تحمیلی به پوست خود می شوند.

کرم پودر
foundation

خداحافظی با کرم پودر

ممکن است بعضی از طرفداران کرم پودر و پنکیک به دلیل ضایعات پوستی یا جوشگاههای قدیمی مجبور به استفاده روزانه از چنین لوازم آرایشی باشند اما اگر مقالات قبلی ما را خوانده باشید متوجه می شوید که روش های درمانی کلینیکی یا خانگی خاصی مانند انواع لیزرها و یا لایه برداری و انواع ویتامینه پوست به شیوه خانگی برای بهبود چنین ضایعاتی وجود دارد که پس از برطرف شدن این ضایعات دیگر نیازی به استفاده از کرم پودر به شکل روزانه نخواهید داشت. وقت آن رسیده که برای محافظت از پوست خود از کرم پودر خداحافظی کنید.

کرم پودر
foundation

در مراقبت از پوست لب غفلت نکنید

پوست لب انسان به طور نرمال بسیار نازک تر از پوست صورت است و همین مسئله این ناحیه را در معرض حساسیت بیشتری نسبت به بقیه اجزاء صورت قرار می دهد. جدا از اینکه پوست عده ای از افراد از نوع پوست های حساس است و نیاز به مراقبت ویژه ای دارد اما در تمام افراد پوست ناحیه لب حساس است و نیاز به مراقبت ویژه دارد به خصوص در فصل های سرد سال.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی