بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

آرایش صحیح صورت و تکنیک های کلاسیک در آرایش صورت

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۲۲ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

آرایش صحیح صورت طبق اصول دقیق کلاسیک انجام می شود که بر مبنای تشخیص شکل هندسی صورت و فرمول بندی از پیش تعیین شده پیش میرود و میتواند زیبایی صورت شما را تضمین کند. در این میان و به مرور زمان و پیشرفت دنیای آرایش و مد تحول عظیمی در این رشته صورت گرفته و متدهای جدید آرایشی می توانند با زیرکی و هنرمندی، جزئیات اندکی از اصول اولیه را تغییر داده و نتایج مطلوب تری را بدست بیاورند.

آرایش صحیح صورت
correct makeup

کشف خطوط کلیدی در آرایش صحیح صورت:

زیرکی و مانور هنرمندانه در آرایش صحیح صورت مستلزم شناخت همه جانبه اجزای صورت است و بضاعت زیبایی تمامی فراز و فرودهایی که در چهره هر شخص وجود دارد. در صورت هر شخصی استخوان ها و یا ماهیچه هایی وجود دارد که شناسایی چگونگی زیباتر کردن آنها به ما در آرایش کردن زیرکانه کمک شایانی میکند. ما به شما کمک میکنیم این خطوط را در چهره خود پیدا کنید.

آرایش صحیح صورت
correct makeup

مروری نهایی بر آرایش صحیح صورت:

پس از مد نظر قرار دادن و انجام قدم های هفتگانه در آرایش صحیح صورت نوبت به چگونگی ایجاد یک هارمونی دلنشین با استفاده از رنگ های هماهنگ در چهره می رسد.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی