بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

پارافین تراپی صورت و چگونگی جوانسازی پوست

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

پارافین تراپی صورت یک تکنیک تخصصی برای جوانسازی پوست صورت بوده و به وسیله فرایندهایی که در اثر حرارت به وجود می‌آید می‌تواند تاثیراتی مفید بر کلاژن سازی پوست گذاشته و بدین ترتیب روند پیری پوست را به تعویق بیاندازد. همچنین می‌تواند تیرگی‌ها را در این ناحیه از بین برده و شفافیت پوست را تا حد مطلوبی بالا ببرد. در این مقاله به بررسی این تکنیک تخصصی پرداخته و مراحل انجام کار را به تفکیک بیان می‌داریم.

پارافین تراپی صورت

تاثیرات پارافین تراپی صورت

پارافین تراپی صورت همانطور که گفته شد می تواند روند پیری پوست را به تعویق انداخته و لطافت و شفافیت را برای پوست صورت به ارمغان بیاورد. روش کار بسیار ساده است اما باید با رعایت کلیه موارد ایمنی و زیر نظر متخصصین این رشته انجام شود تا تاثیراتی معکوس بر زیبایی پوست باقی نگذارد. به دلیل تاثیر عمیق حرارت بر پوست و تحریک لایه های زیرین پوست توسط این گرما، کلاژن سازی در پوست فعال می شود.

رعایت موارد ایمنی و سلامتی در پارافین تراپی صورت

پارافین تراپی صورت

در پارافین تراپی پا یا دست معمولا درجه حرارت پارافین بهداشتی بر روی 50 درجه سانتیگراد تنظیم می گردد اما حرارت مناسب در پارافین تراپی صورت باید پایین تر از این درجه باشد. چرا که پوست صورت افراد از پوست بدن آنها حساس تر بوده و مقاومت آن در برابر حرارت نیز پایین تر می باشد.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی