بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

زیبایی طبیعی صورت و نقش پر رنگ مواد طبیعی در آن

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۲۸ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

همه ما درباره زیبایی طبیعی صورت بسیار خوانده ایم و بسیار شنیده ایم و برای رسیدن به نتیجه مطلوب در زیبایی تلاش بسیار نموده ایم. اما پس از تمام این مراحل به یک واقعیت رسیده ایم و آن واقعیت این است. “زیبایی در طبیعی بودن است”. اما این “طبیعی بودن” اصلا چیست؟ و چطور می توان به این زیبایی طبیعی دست یافت؟ برای کشف این راز سوالی را مطرح می کنم. آیا تاکنون کودک سالمی را دیده اید که از زیبایی طبیعی و منحصر به فرد خود بی بهره باشد؟ جواب فقط یک کلمه است. “خیر”.

زیبایی طبیعی صورت

بررسی یک کودک به لحاظ زیبایی طبیعی صورت:

حال وقت آن است که با نگاهی تازه به یک کودک سالم، بر این امر تمرکز کنیم که چه رازی در زیبایی یک کودک نهفته است که در اغلب بزرگسالان نمیتوان آن را یافت. پوست، مو، ناخن و تناسب اندام یک کودک سالم، به طرز حیرت آوری زیبا و بی نقص است. حال یک سوال مطرح می شود. چرا یک کودک زیباست؟ راز زیبایی طبیعی صورت کودکان در چیست؟ جواب های بسیاری برای این سوال وجود دارد اما از نظر نگارنده این سطور دلیل زیبایی یک کودک در عدم میل کودک به انباشتگی است.

زیبایی طبیعی صورت

 

پوست انسان زیباترین و گرانقیمت ترین لباس اوست:

بی شک یکی از مهمترین نشانه های زیبایی و سلامت انسان در پوست چهره و اندام اوست. جدا از تقسیم بندی انواع پوست به لحاظ خشکی و چربی و حساسیت و سن و سال، عواملی که در سلامت و زیبایی پوست موثر است یک تغذیه سالم و طبیعی و روش زندگی بدون استرس است.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی