بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بدن و خام گیاهخواری شستن فرش تن با آب پاک

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۰۳ ق.ظ | Dr bahar | ۱ نظر

بدن و خام گیاهخواری تحلیل اتفاقات و نحوه برخورد بدن با خام گیاهخواری و پاکسازی‌هایی است که باید انجام دهد. وقتی بدن می‌خواهد خانه تکانی مفصلی انجام دهد، از در و پنجره تا حیاط و اتاق‌ها، تک تک و جزء به جزء به شکل منظم و کاملا با برنامه وارد پاکسازی‌های شگفت انگیزی می‌شود. بدن ما کاملا آگاه است که تاکنون چه بلایی بر سرش آمده لذا بر اساس اولویت‌هایی که هنوز کاملا مشخص نیست برنامه پاکسازی بافتی و کلی را آغاز می‌کند. بیاییم بدانیم پاکسازی بدن یک خام گیاه خوار یعنی چه و به طور ضمنی چگونه انجام می‌شود.

بدن و خام گیاهخواری

بدن و خام گیاهخواری

بدن همانگونه که در کتاب های آسمانی هست تعبیر به گِل شده و این گل برای تازگی، انعطاف و شکل پذیری مناسب احتیاج به آب دارد و این آب الزاما باید آب تمیز و پاکیزه باشد. این یک مثال ساده است برای درک بهتر، اما فرد در مدت سالیان زندگی اش، گل تن خودش را با انواع و اقسام آلودگی ها که از غذا، دارو و آب تا هوای آلوده و فشارهای روانی و عصبانیت ها می‌باشد، پر کرده و در اینجا می شود گفت که بدن مانند یک فرش است که سال های سال تکانده نشده و گرد و غبار و آلودگی در تار و پودش نفوذ کرده است، لذا باید این بدن و این فرش اول از همه شسته شود.

میوه ها بهترین شوینده‌های بدن

بدن و خام گیاهخواری

در بدن و خام گیاهخواری مهمترین نکته آبی است که با آن بتوان بدن را شست، در عین حال مواد لازم و ضروری را نیز به سیستم سازنده بدن رساند، نکته مهم همین جاست که آب سالم که همراه با املاح و نیازمندی های مفید بدنی باشد چیست. در بررسی 4 عامل اصلی حیاتی گفته شد که آب رکن سوم سلامت است.

منبع: آسان طب

  • Dr bahar

خام گیاهخواری

نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی