بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

خام گیاه خواری و تمامی نکات مربوط به آن

دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۳۶ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

خام گیاه خواری چیست؟ معمولا تصور همه از خام خوردن چیزی بر می‌گردد به سرزمین‌هایی که مردمانش بدون لباس و با نقش نگارهای عجیب با دست مشغول خوردن شکاری هستند! بعد از این که شما مدتی خام گیاه خواری کنید کافی است در جمعی بگویید من خام گیاه خوارم، در این صورت چند ثانیه سکوت می‌شود بعد از این سکوت همه می‌خندند و یعد یکی سیبی و دیگری بادمجانی و… را گاز می زند و می گوید یعنی اینجوری! علف خوار شدی! و ادامه ماجرا، البته شما هم می‌خندید و پی می‌برید که چه دوستان خلاقی دارید اما در حقیقت خام گیاهخواری چیست؟ چرا عده‌ای به قول آن دوستان علف خوار شده‌اند؟ چرا عده‌ای تصمیم می‌گیرند کباب لقمه، چنجه و … را رها کنند و گیاه، آن‌ هم خام مصرف کنند؟ با هم به سراغ جواب این پرسش برویم.

خام گیاه خواری

خام گیاه خواری چیست؟

یگانگی تغذیه تنی با طبیعت گیاهی شکلی از تغذیه را به وجود می آورد که به آن خام گیاه خواری می گویند. خام گیاه خواری در کل به معنای مصرف کلیه محصولات رستنی گیاهی بدون تغییر دادن آن‌ها بواسطه حرارت می‌باشد. حرارات در هر میزان دمایی (به جز دمای خورشید در گیاه زنده که چیده نشده یا برداشت نشده است) تغییرهای بنیادینی در شمایل و محتوای هر ماده غذایی می‌دهد.

شیوه تغذیه در خام گیاه خواری

خام گیاه خواری

بر عکس آنچه به نظر می آید شیوه تغذیه در خام گیاه خواری بسیار ساده است. شیوه تغذیه در گیاه خواران در کل از بعد روان تنی شروع می شود به این شکل که در ابتدا افراد با مطالعه و تفکر، شهود و هر چیزی که می شود در آن به این واسطه آگاهی کسب کرده و شروع به زدودن شرطی شدگی های مغزی خود می کنند. ورودی سالم روان تنی منتهی به تغذیه با آرامش تنی می شود، اما تغذیه خوراکی و نوشیدنی خام گیاه خواران شامل هر چیز رستنی گیاهی سالم و کاملی می شود که به تکامل رشد خود در طبیعت رسیده باشد.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی