بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

برای شروع خام گیاهخواری چه نکاتی را باید رعایت کنیم

دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۳۹ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

آغاز خام گیاهخواری! بعضی‌ها فکر می‌کنند مثل جراحی قلب باز است! سخت، پیچیده و عجیب! برای برخی هم شبیه کابوس می‌ماند و سوال‌هایی که مدام از خودشان می‌پرسند. یعنی چی بخوریم؟ چطوری زنده می‌مونیم؟ مگر می‌شود فقط میوه خورد!!! اگه هوس کردیم چه کنیم؟ و سوال‌های زیادی که پرسیده می‌شود. بیایم بدانیم چگونه می‌شود خام گیاهخواری را آغاز کرد، بعدا هم می‌شود به این سوال‌ها پاسخ داد. با ما همراه باشید.

خام گیاهخواری

آغاز خام گیاهخواری

در بحث تغذیه و بررسی رویکردمان به تغذیه گفته شد که گیاهخواری و خام گیاهخواری یک شیوه و روش غذایی هستند و روش های غذایی بر اساس روان و جسم هماهنگ می شوند. خام گیاه خواری هم به استناد به همین تعریف، شیوه و یا روشی است که با اندیشه و تفکر درونی و عمل و تظاهر بیرونی که همان استعمال غذای خام و گیاهی است آغاز می شود. این نکته بسیار مهمی است که شما بفهمید چرا می خواهید شیوه خود را تغییر دهید، دلایلتان چیست و علت و معلول هایی که جستجو کرده اید کدامند.

خام گیاهخواری

با تحقیق ساده ای که از چند داروخانه محل انجام دادیم فهمیدیم مردم استامینوفن و خانواده کدئین ها را مثل قرص های اسمارتیز مصرف می کنند، سر درد دیگر بیماری نیست کلا طبیعی شده و اینجا سوالی باید پرسید که چرا ما با این همه خوراک که نسبت به تازگی و کیفیتشان حساس هستیم باز اینقدر بیمار داریم؟

منبع: آسان طب

  • Dr bahar

خام گیاهخواری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی