بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

میکاپ مونوکروم و اهمیت دیدگاه زیبایی شناسی

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۱۸ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

میکاپ مونوکروم نوعی از میکاپ تخصصی است که برای صحبت کردن در مورد آن در ابتدا باید این اصطلاح را با دقت موشکافی کرده و چگونگی پیاده سازی صحیح و اصولی میکاپ مونوکروم را در صورت خانم‌ها تشریح نمائیم. در این مقاله قصد داریم شما را با این مقوله جالب در دنیای میکاپ و زیبایی آشنا نموده و به بررسی این مدل آرایش در نواحی مختلف چهره بپردازیم.

میکاپ مونوکروم
monochrome makeup

میکاپ مونوکروم چیست؟

قبل از صحبت درباره میکاپ مونوکروم باید ببینیم معنای عبارت مونوکروم چیست. مونو در لغت به معنای “یک” و کروماتیک یعنی “رنگی” بنابراین از قرار دادن این دو کلمه در کنار یکدیگر یک عبارت جالب با عنوان “تک رنگ” به دست می آید. به همین دلیل به سادگی می توان دریافت که منظور از میکاپ مونوکروم یعنی آرایشی که با استفاده از تنها یک رنگ در تمامی نواحی چهره انجام می شود، اما ممکن است برای افرادی که به تازگی با این اصطلاح آشنا شده اند، درک و تصور این نوع از آرایش تا حدودی سخت بوده و یا بسیاری از افراد این نوع از میکاپ را زننده و نازیبا تلقی نمایند. پس از توضیحاتی جامع و کامل پیرامون این نوع از میکاپ در می یابیم که با یکی از سخت ترین و در عین حال تخصصی ترین نوع آرایش صورت روبرو هستیم که برای انجام آن باید درک و همچنین دیدگاهی عمیق در موضوع زیبایی شناسی داشته باشیم. آسان طب از علاقمندان به دنیای گسترده میکاپ دعوت می کند ادامه این مقاله را با دقت مطالعه نمایند.

میکاپ مونوکروم صورتی

میکاپ مونوکروم
monochrome makeup

بهترین انتخاب برای میکاپ تک رنگ صورتی، رنگ سرخابی مات برای رنگ رژلب و صورتی ملایم و چرک برای سایه چشم می باشد. همچنین رژگونه صورتی محو و مداد لب کالباسی تیره به عنوان رنگ های تکمیل کننده میکاپ مونوکروم مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

منبع: آسان طب

  • Dr bahar

میکاپ مونوکروم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی