بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

قلم موی میکاپ و اهمیت استفاده از آن در آرایش

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۱۳ ب.ظ | Dr bahar | ۱ نظر

در دنیای گسترده و حرفه‌ای آرایش صورت مخصوصا سبک‌های تخصصی، استفاده از انواع قلم موی میکاپ نیاز به تجربه و مهارت بی‌چون و چرای حرکت دست و همچنین کنترل فشار قلم، جهت پخش یا تاثیر صحیح رنگ بر پوست وجود دارد و نقش تجربه و دانش تخصصی میکاپ آرتیست در این زمینه، غیر قابل انکار است. به همین دلیل بر آن شدیم در این مقاله به معرفی انواع قلم موی میکاپ پرداخته و روش استفاده از هر یک را به اختصار توضیح دهیم.

قلم موی میکاپ
makeup brush

انواع قلم موی میکاپ چه کاربردی دارند؟

انواع قلم موی میکاپ معمولا در 6 دسته بندی مجزا تعریف می شوند. جنس ماده آرایشی مورد نظر و حالت فیزیکی مواد مربوطه می تواند تعیین کننده نوع برس قلم موی میکاپ مذکور بوده و با کارایی تخصصی، شانس موفقیت آرایش را در این نواحی بالا ببرد. آسان طب از شما دعوت می کند جهت اطلاع از این دسته بندی و همچنین آشنایی با خانواده وسیع انواع قلم مو ادامه این مقاله را مطالعه فرمائید. این تقسیم بندی به این شکل انجام می شود:

  1. قلم هایی که جهت کشیدن خطوط به کار می روند
  2. قلم هایی که برای رژلب به کار می روند
  3. قلم های مخصوص سایه چشم
  4. قلم های مخصوص فوندانسیون
  5. قلم های مخصوص انواع پودر
  6. پدهای مختلف آرایشی

1. قلم موهای مخصوص خطوط: این نوع از قلم موی میکاپ از انواع قلم های دسته بلند آرایشی هستند که شماره آن ها صفر، سه صفر و… می باشد. هرچه تعداد صفرها بیشتر باشد به همین میزان قطر قلم مذکور کمتر بوده و قلم موی ما نازک تر و ظریف تر خواهد بود. این قلم ها در کشیدن انواع مدل خط چشم و یا سایه چشم های خطی به کار رفته و می توانند دقت و ظرافت کار را بیشتر کنند. همچنین می توانند در کشیدن هاشورهای موقت ابرو نقشی مفید داشته باشند.

2. قلم های مخصوص رژلب: این مدل از قلم موی میکاپ برای سهولت در رژلب زدن مورد استفاده قرار می گیرد، ظرافت قلم و همچنین دسته بلند و کشیده آن به میکاپ آرتیست کمک می کند دقت خود را افزایش داده و مهارت دستش اصلاح و سرعت عمل بیشتر شود، همچنین پخش رنگ با استفاده از این قلم موی میکاپ بسیار سهل و آسان بوده و کوچکترین چین یا چروک پوستی را نیز در لب ها کاور می نماید.

کاربرد انواع قلم موی میکاپ

قلم موی میکاپ
makeup brush

کاربرد انواع این قلم موها در میکاپ تخصصی از یکدیگر متفاوت بوده و برای استفاده صحیح از آنها باید به طور حرفه ای از یکدیکر تفکیک شده و برای ناحیه ای مخصوص و تعریف شده مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه به معرفی یک به یک این قلم موها پرداخته و توضیحاتی کامل پیرامون این قلم ها خواهیم داد.

منبع: آسان طب

نظرات  (۱)

متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی