بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

رنگ رژلب را با رژگونه و سایه چشم هماهنگ کنید

جمعه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

انتخاب رنگ رژلب موضوعی است که همواره در میان دوستداران میکاپ و زیبایی مطرح بوده و تاکنون نظریات جالبی برای هماهنگ‌سازی رنگ رژلب با آرایش سایر نواحی صورت ارائه شده است. رنگ رژلب و مدل استفاده از آن در واقع آخرین مرحله از میکاپ بوده و تکمیل‌کننده مجموعه زیبایی صورت افراد می‌باشد. به همین دلیل است که انتخاب رنگ رژلب در انواع سبک‌های آرایشی از اهمیت ویژه‎ای برخوردار می‌باشد. در این مقاله به اصول و قوانین انتخاب رنگ رژلب و چگونگی ست کردن آن با نواحی دیگر چهره پرداخته و رنگهای مختلف آن را از لحاظ روانشناختی و همچنین زیبایی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

رنگ رژلب
color of lipstick

بهترین انتخاب برای رنگ رژلب

بهترین انتخاب برای رنگ رژلب در هنگامی اتفاق می افتد که در هماهنگی کاملی با رنگ طبیعی پوست صورت، چشم و موهای شخص مورد گزینش قرار گرفته باشد. همچنین رنگ رژلب باید در تناسب و هماهنگی با رنگ اصلی سایه چشم و رنگ مکمل آن بوده و هم خانواده با رنگ رژگونه انتخاب شود. قبل از استفاده از رژلب در حالت حرفه ای بهتر است یک لایه برداری سطحی از پوست لب ها انجام شده تا پوسته های ریز و برآمده از روی آن جمع آوری شود. در مرحله بعدی رطوبت رسانی با کرم مرطوب یا روغن زیبایی است. سپس زیرسازی آرایش لب انجام شده و در انتها در صورت لزوم، از تکنیک گریم لب ها استفاده می کنیم. مرحله پایانی در میکاپ لب ها شامل متعادل سازی با مداد آرایشی و زدن رژلب جامد یا مایع بر روی سطح لب هاست، استفاده از قلم شماره 6 یا 8 میکاپ کمک موثری برای مرحله نهایی محسوب می شود.

قرمز، انتخابی کلاسیک برای رنگ رژلب

رنگ رژلب
color of lipstick

قرمز، رنگی بدون تکرار در آرایش و زیبایی بوده و حالتی نمادین و مرجع برای رنگ رژلب می باشد. رنگ قرمز، یک رنگ کلاسیک در آرایش صورت و همچنین در دنیای لاک ناخن بوده و استفاده از آن در میان خانم هایی با روحیات مختلف رواج بسیار دارد. این رنگ مانوری گسترده و هنرمندانه در رنگ های آرایشی داشته و شامل قرمز اناری، قرمز گلی، قرمز براق، قرمز مخملی، قرمز جگری، قرمز کلاسیک و… می باشد. این رنگ رژلب با رنگ های قرمز ملایم، نارنجی تیره و روشن، هلویی و… به عنوان رژگونه قابلیت هماهنگ سازی داشته و برای سایه چشم می توان تمامی رنگ های خنثی و گرم را با آن ست نمود. همچنین سایه چشم هایی از خانواده سرد مانند سبز یا آبی را نیز می توان با این رنگ رژلب هماهنگ کرد. انتخاب رنگ زرشکی که از زیر مجموعه های این رنگ است می تواند به چهره حالتی مرموز و فوق العاده جذاب ببخشد.

منبع: آسان طب

  • Dr bahar

رنگ رژلب

رژلب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی