بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بابلیس مو و 10 روش برای فر کردن موها

جمعه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۰۱ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

می‌دانیم که بهترین و سریعترین روش برای فر کردن موها استفاده از بابلیس مو است که می‌تواند در مدت زمانی بسیار کوتاه حجم زیادی از موها را فر دار کرده و آرایشی موج دار و براق در موها برایمان به ارمغان بیاورد. برای استفاده از بابلیس مو نیاز به فراهم کردن مقدماتی است که اولا زمینه مناسب جهت فر کردن مو را فراهم سازد و در قدم بعدی تضمین کننده دوام فرها و موج‌های مو حداقل برای 12 ساعت از روز باشد. برای ایجاد چنین شرایطی لازم است انواع بابلیس مو را شناخته و زمینه‌سازی استفاده از آن را فرا بگیریم.

بابلیس مو
hair bablys

قبل از بابلیس مو چه باید کرد؟

می دانیم که ایجاد هرگونه حالت و آرایشی در موها مستلزم این است که موها تمیز و پاکیزه و فاقد چربی بیش از حد باشد. بنابراین در قدم اول، شستشوی موها می باشد. باید بدانید که در صورت چرب و کثیف بودن موها، ایجاد هرگونه حالت، مدل و آرایشی بر روی آن بی فایده و حتی در مواردی غیر ممکن می باشد. از طرفی دوام حالت موها و مخصوصا حالت فر و مواج در موها بسیار کم خواهد بود. بنابراین پس از شستشوی موها و خشک کردن نسبی آن اقدام به فر کردن مو به وسیله بابلیس مو می نمائیم. از طرفی باید به یاد داشت که اگر موها دارای حالتی وز، ضخیم و یا فر طبیعی بود باید قبل از شروع کار براشینگ صاف و حرفه ای انجام شود تا هیچگونه گره ای در موها وجود نداشته باشد. به همین منظور است که در سالن های آرایش و زیبایی قبل از استفاده از بابلیس مو یک براشینگ حرفه ای و بی حالت انجام می شود.

روش نگه داشتن دستگاه بابلیس

بابلیس مو
hair bablys

در زمان استفاده از بابلیس معمولا دست باید بدون حرکت بوده و جهت میله بابلیس به حالت افقی یا عمودی باشد. زمانی که دست در حالت افقی می باشد فرها یا موج های حاصله بسیار پهن و با فاصله از یکدیگر خواهد بود و در صورت نگه داشتن عمودی میله بابلیس مو، موج ها یا فرهای ایجاد شده ریز و بسیار نزدیک به هم از آب در خواهد آمد. از طرفی باید بدانید که هر چقدر که میله بابلیس به ریشه موها نزدیک تر باشد ماندگاری فرهای مو بیشتر خواهد بود. دو نکته نهایی در استفاده از بابلیس مو این است که اولا برای استفاده از آن از دستکش کاموایی استفاده نمائید تا انگشتان شما دچار سوختگی نشود و دوما دو سانت از انتهای موها را که از مسن ترین موهای شما هستند در پروسه بابلیس موها شرکت ندهید و به صورت صاف نگه دارید.

منبع: آسان طب

  • Dr bahar

بابلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی