بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

انواع مژه مصنوعی و تاثیر آن بر زیبایی چشم‌ها

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۳۱ ق.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

انواع مژه مصنوعی بخش تکمیلی آرایش چشم‌ می باشد که در ایجاد زیبایی فوق العاده برای چشم‌ها تاثیری چشمگیر و خیره کننده دارد. هر چند که استفاده از مژه مصنوعی، جزء اصلی از مراحل آرایش کلاسیک نمی باشد اما امروزه تبدیل به عضوی ثابت و ضروری در میکاپ شده و بی برو برگرد می تواند یک تنه، وزن سنگینی را در میکاپ بر عهده بگیرد. در این مقاله سعی بر آن شده که انواع مختلف مژه مصنوعی را معرفی کرده و روش استفاده صحیح از آن را تشریح نمائیم.

انواع مژه مصنوعی
artificial eyelashes

درباره انواع مژه مصنوعی

اولین نکته درباره انواع مژه مصنوعی این است که بدانیم ماندگاری چندانی نداشته و دوام آن در بهترین حالت یک هفته الی 10 روز خواهد بود. دلایل استفاده از انواع مژه مصنوعی متعدد و متنوع اند اما بیشترین دلایل برای استفاده از آن مربوط به کم پشتی مژه ها و یا پلک های افتاده چشم، ریزی یا گردی بیش از حد چشم‌ها می باشد و استفاده از انواع مژه مصنوعی می تواند راه حل مناسبی برای حل چنین مشکلاتی باشد. مژه مصنوعی در انواع مختلف می تواند به درشتی و جذابیت چشم‌ها کمک کرده و حتی فرم و حالت سایه چشم را زیباتر از آنچه هست نشان دهد، همچنین می تواند کشیدگی مناسب را در چشم‌ها ایجاد نموده و یا در موارد فانتزی، فرم گربه ای به چشم‌ها بدهد.

روش نصب انواع مژه مصنوعی تکه ای

انواع مژه مصنوعی
artificial eyelashes

برای نصب انواع مژه مصنوعی ریسه ای یا یک تکه، باید قبل از هر چیز آرایش چشم را پاک کرده و سپس اقدام به چسباندن مژه ها نماییم. دقت کنید که هیچگونه چربی نباید روی مژه و پلک ها وجود داشته باشد. قبل از چسباندن مژه ها دست ها را نیز شسته و خشک نمائید سپس در سمت راست متقاضی قرار گرفته و در حالی که او روی صندلی تاشو به حالت نیمه نشسته قرار دارد از او بخواهید که چشم‌ها را ببندد، قبل از هر چیز می توانید به وسیله دستگاه فرمژه حالتی برگشته در مژه ها ایجاد نمائید تا مژه مصنوعی بتواند به راحتی بر مژه های طبیعی فیکس شود، سپس مژه مصنوعی را از بسته بندی اش خارج کرده و در دستهایتان حالت منحنی پلک را در آن ایجاد نمائید. هر چقدر که این منحنی نرم تر و منعطف تر باشد کار شما ساده تر خواهد بود فقط دقت کنید که این منحنی توسط فشار دستهایتان دچار شکستگی نشود، در اینصورت مژه مصنوعی غیر قابل استفاده خواهد شد.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی