بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

ویتامینه مو روشی موثر برای لطافت موها

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۳۹ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

ویتامینه مو یکی از روش های سالنی برای بهبود وضعیت موهای آسیب دیده در اثر افراط استفاده از رنگ مو و مواد شیمیایی است که به وسیله کرم های تقویت کننده و ماسک های مغذی مو انجام می شود. پایه بیشتر این کرم ها چرب بوده و باعث بازگشت چربی و رطوبت در موهای خشک و آسیب دیده خواهد شد. در این مقاله به تشریح چگونگی انجام ویتامینه مو در سالن های زیبایی پرداخته و سپس به معرفی چند ترکیب ویتامینه مو خانگی خواهیم پرداخت.

ویتامینه مو
vitamin hair

درباره ویتامینه مو

معمولا زمانی که موهای شخص در اثر دکلره دچار آسیب می شود و یا هایلایت پی در پی با مواد شیمیایی بر روی موها انجام می شود موها دچار خشکی، شکنندگی و در موارد جدی تر دچار تخریب کامل دیواره مو می شود که با کوچکترین کششی ممکن است خرد شده و از بین برود. در چنین شرایطی یا باید موها را با مدلی پسرانه کوتاه کرد و منتظر رشد مجدد موها شد و یا می توان با صبوری و مداومت به ویتامینه کردن موها پرداخت تا موها رفته رفته رشد کرده و استقامت اولیه خود را بازیابند. البته برای موهایی که دچار آسیب های جدی شده کار زیادی نمی توان انجام داد اما ویتامینه موها می تواند تا حدودی به موهای صدمه دیده در اثر استفاده از رنگ مو کمک کند. آسان طب از شما دعوت می کند ادامه این مقاله را با دقت مطالعه فرمایید.

ویتامینه مو
vitamin hair

ویتامینه مو با شیره نارگیل

برای ساخت این کرم ویتامینه کافیست مقداری روغن زیتون را با مقداری شیره نارگیل مخلوط کنید. سپس این مایع را بر تمام طول ساقه موها مالیده و دقت کنید که تک تک تارهای مو آغشته به این مایع شده باشند. سپس موهای سر را درون کلاه رنگ قرار داده و حداقل 20 دقیقه در بخار حمام مکث کنید. سپس موها را شسته و آبکشی نمایید. از این کرم ماسک مو می توانید هرچند روز یکبار قبل از دوش گرفتن استفاده کنید. کمک زیادی به زیبایی مو و البته افزایش سرعت رشد موها خواهد نمود.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی