بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

میکروپیگمنتیشن و کاربرد آن در آرایش دائم

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

میکروپیگمنتیشن یعنی روش تزریق رنگدانه های متناسب و سازگار با رنگ پوست طبیعی فرد، به شکلی میلیمتری با ظاهری کاملا طبیعی که با دستگاههای امن و استاندارد پزشکی انجام می گیرد. تکنیک میکروپیگمنتیشن از زیرمجموعه های آرایش دائم بوده و با استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن که دارای کارتریج یکبار مصرف است در شاخه پزشکی – زیبایی و در سالن های آرایشی مربوطه کاربرد وسیعی دارد.

میکروپیگمنتیشن

چگونگی انجام میکروپیگمنتیشن

در روش تخصصی میکروپیگمنتیشن، پیگمنتر (کاربر) پس از آماده سازی ناحیه مورد نظر و طراحی دقیق مدل انتخابی به وسیله مداد آرایشی، با استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن و کارتریج یکبار مصرف اقدام به تزریق ماده رنگی که سازگار با پوست طبیعی انسان ساخته شده میکند. در این روش خطوط ریز و مشابه خطوط طبیعی صورت است و باید به شکلی علمی، اصولی و مطابق با استاندارد تعریف شده انجام گیرد. در این روش از کشیدن کادر و پر کردن میان آن به شکلی مصنوعی خبری نیست و به همین دلیل درد و خونریزی در آن بسیار کمتر از آرایش دائم با روش های قدیمی است. متقاضی پس از انجام میکروپیگمنتیشن می تواند به راحتی مشغول به فعالیت های روزانه شده و از درد و التهاب شیوه های قدیمی معاف است.

فراهم کردن مقدمات کار

میکروپیگمنتیشن

اولین قدم برای یک پیگمنتر، گذراندن دوره های تخصصی آموزش میکروپیگمنتیشن در مراکز فنی و حرفه ای است که در آن کلیه اصول آرایشی، بهداشتی و ایمنی را آموزش خواهد دید. بعد از گذراندن این دوره ها، شرط اصلی در تکنیک میکروپیگمنتیشن استفاده از دستگاه استاندارد میکروپیگمنتیشن است که دارای کارتریج یکبار مصرف بوده و وجود قطعه ممبران در این کارتریج اجازه بازگشت ترشحات را به دستگاه نداده و به این ترتیب هیچگونه خطری بابت احتمال انتقال بیماری وجود نخواهد داشت. پس از انجام کار، کارتریج استفاده شده را از دستگاه جدا کرده و دور می اندازیم. به یاد داشته باشید که همیشه از کارتریج اصل و استاندارد برای انجام کار استفاده کنید. در انتها دستگاه را با محلول ضد عفونی کننده تمیز کرده و آن را برای آماده شدن جهت استفاده بعدی در دستگاه استریل کننده قرار دهید.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی